Vid valborg vände det och nu mår jag bättre.

Jag har ju gått ner grymt mycket i vikt, vilket är jätteskönt nu när jag börjar må bättre.
Det känns verkligen som om jag kommer klara av dethär, och bli mycket smalare på köpet.
Men såklart kan jag inte veta och ibland känns det verkligen som om jag snart kommer dö...

Jag började äta lite smått för några dagar sedan och då märkte jag verkligen att jag inte ätit mycket på senaste tiden.
Jag åt ett äpple, sedan mådde jag lite illa men jag åt ett halv till och sen gick det verkligen inte att trycka i mig mer, jag hade jätteont i magen och mådde illa.
Så min magsäck har blivit betydligt mindre iaf:) Förut kunde jag äta grymt stora mängder mat...

Nu har jag börjat äta frukost lunch och middag.. Elr, imorse åt jag 1 dl lättfil till frukost, till lunch åt jag kanske 1/3 potatis och 1/2 dl konstig röra. Till middag åt jag typ 1/2 dl makaroner och två köttbullar, och lite majs till det.
Så det är ju inga enorma mängder, kommer nog inte gå upp i vikt.
Fast jag har iaf inte kommit igång med träningen...

Skolan går det lite bättre i iaf. Lärarna säger att de har förståelse i att jag ligger efter men de gör inte så jättemycket för att hjälpa mig. Menmen, jag ska försöka ta itu med dethär, det är ju typ bara 1 månad kvar av skolan...

Jag måste bara skriva en helt otrolig sak som hände mig under valborg som gjorde mig på mycket bättre humör.
Jag drack litegrann under valborg, och kännde mig mycket bättre. Vi var hemma hos en tjej jag inte kände så bra och jag började prata med hennes storebror, han var helt otrolig. Han pratade med ett sånt lugn om allting och hade inställningen att allt löser sig. Jag behövde verkligen det. Sen var han grymt sexig också.. Vi låste in oss på hans rum och hade sex i flera timmar kändes det som. Jag behövde verkligen det för jag kan knappt minnas sist jag hade sex.. Jag har inte tagit kontakt med honom men jag funderar på att göra det. Elr så låter jag det vara en engångsgrej som har fått mig att må mycket bättre... hmm. får tänka lite till.. Hursomhelst kommer jag kanske träffa honom nu i helgen igen eftersom vi ska hem till den tjejen igen nästa vecka och de syskonen brukar tydligen ha fester tillsammans ganska ofta.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0