Nu tas bloggen bort

Tyvärr.
Tack för alla som varit med och stöttat mig.
Som peppat mig till att gå ner i vikt och som visat sitt stöd när jag fick diagnosen Leukemi.
Ellensize och Itspam, ni har verkligen peppat mig.
Många andra har också det och det har betytt jättemycket.

Känner mig nästan lite sentimental nu..
Men jag har bestämt mig för att ta bort bloggen.

Eller jag ska sluta skriva här och lösenordsskydda den.
Sen kanske den försvinner.
Men dethär är det sista inlägget jag skriver här.

Jag tycker det ska bli skönt att lämna allt dethär bakom mig.
Under denhär tiden har jag gått ner ungefär 20 kilo! Tänk, när bloggen startade vägde jag 65 kilo!
Det är fan pinsamt att jag ens vågade skriva min vikt här då..

Anledningarna till att jag tar bort bloggen är många, den äcklar mig, hatar alla inlägg där jag misslyckats och jag förstår inte hur jag kunnat gå upp så mycket i vikt innan. Den heter bmiarton och mitt bmi är redan under arton och det var ju det som var meningen med bloggen, att jag skulle gå ner tills jag kom dit. Jag får dåligt samvete för alla kommentarer jag inte besvarar. Även om jag älskar att ha många läsare som peppar mig så tycker jag inte om det eftersom jag känner att jag måste skriva kortare inlägg med mer bilder, vilket det absolut inte blivit på senaste tiden.. Jag får helt enkelt dåligt samvete av den.

Kommer sakna er, kommer fortfarande att läsa era bloggar lika ofta, och kanske lämna en kommentar då och då.
Kram Joi

Kommentarer
Postat av: Jackie

Tråkigt att höra, din blogg var nog en av de första jag började läsa. :)

2009-05-05 @ 00:44:31
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu pågår där en tävling där man kan vinna 3500:- i presentkort.



Bli medlem här och få 25 gratis poäng: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-05 @ 00:52:10
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har läst din blogg väldigt länge och tycker det är synd att den ska tas bort, men jag förstår dig, jag skulle nog göra det samma för att slippa tänka på den gamla tiden, du behöver ju finnas i nuet och göra det du vill just nu.



Jag vill jättegärna höra om hur din sjukdom går senare, hur du mår och så. Jag be för dig (även om jag inte är kristen), jag hoppas verkligen du blir bra igen.



Kramar

2009-05-05 @ 07:20:35
Postat av: tess

synd att du tar bort bloggen, jag vill kunna läsa om hur det går för dig. Men jagtycker absolut att du ska göra det som känns bäst för dig. Det kan nog vara skönt att ta bort den om du vill börja om på nytt. Slänga bort det gamla och fokusera på framtiden istället. Nu har du ju gått ner jättemycket och det finns kanske ingen större anledning att ha kvar bloggen? Om inte fr tat du kaske vill skriva av dig nån gång :)

Hoppas i alla fall att din framtid bli väldigt bra, rolig, skön, lycklig, smal, hälsosam, frisk och LÅNG! Lycka till med ALLT nu!!

2009-05-05 @ 11:18:21
URL: http://nuskadetske.blogg.se/
Postat av: selena

vad tråkigt att du tänker ta bort den, fixar du lösen till denna, skulle väldigt gärna vilja ha det då, vill ju fortfarande följa dig.. Du får ta hand om dig annars, många kramar!

2009-05-05 @ 11:58:05
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag önskar dig lycka till i livet!

Och hoppas verkligen att du kommer må bättre dag för dag! Ja jag vet inte mer vad jag ska säga riktigt.. Men har ju följt din blogg rätt länge nu och så, så tyckte jag fick skicka dig en hälsning nu när du inte ska skriva mer.

Lycka till! Och glöm inte att ta hand om dig oxå.

Kram till dig

2009-05-05 @ 13:23:44
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Simone

Åh, vad tråkigt! Men självklart ska du göra vad som känns bäst för dig! Vill bara säga att du ska vara så jävla stolt över det du har gjort, men framför allt kan du väl försöka att bli nöjd nu som du är? Att ha ett BMI under 18 är ju jättesmalt. Försök istället att ta itu med dina känslor, bearbeta dem. Alltså, vad jag på ett väldigt flummit sätt försöker säga är att jag vill att du ska ta hand om dig. Se upp så du inte hamnar i en ond spiral då du hela tiden går ner och ner. Ingenting blir bättre av det, jag lovar!Jag hoppas att du kommer att titta in hos mig då och då :) det vore trevligt att ha lite kontakt!lycka till med allt, många kramar Simone

2009-05-05 @ 16:51:42
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: Ellensize

Vad tråkigt att du ska ta bort bloggen till slut. Men jag önskar dig lycka och hoppas på att du en dag kommer tillbaka. Själv kommer jag fortsätta kämpa på, fast utan din peppning då. Jag hoppas att du en dag blir frisk och att du tar kontakt med mig när du kommer tillbaka så jag får veta hur det har gått för dig med allt. Jag kommer med jämna mellanrum kika in på din blogg och om du kommer tillbaka och har låst upp den så behöver du bara fråga efter mig så ger jag dig min nya blogg.

Som du kanske märkt så skriver jag inte längre på Ellensize utan har en annan sedan några månader tillbaka. Men som sagt, ropa efter mig om du kommer tillbaka så får du den av mig:)

Tills dess

Ta hand om dig, många kramar, jag tänker på dig!

/Ellensize

2009-05-05 @ 17:38:11
Postat av: POOS

det var synd att höra.. din blogg har jag läst ett väldigt bra tag nu och det är någonting som gör att man vill fortsätta läsa hela tiden :)

Hoppas att allt går bra för dig i framöver.

jag och många andra håller tummarna för dig!

2009-05-05 @ 18:55:23
URL: http://poos.bloggagratis.se
Postat av: tess

jag förstår.. det är samma här. Klart det är skönt att skriva av sig lite, men framförallt handlar det ju om att man vil gå ner i vikt och detär det gemenskapen kommer ifrån. Och det är ju inget du fokuserar på just nu..

tävlingen gick sådär :P de flesta gick ner lite i vikt, men många slutade skriva. Menmen, den peppade mig i alla fall..

Tråkigt med din blogg, men du kan ju kommentera nån gång i alla fall :) Ta hand om dig nu!!! Kram :)

2009-05-05 @ 19:10:53
URL: http://nuskadetske.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej. vad trist att du ska lägga ner bloggen. Men jag förstår dig verkligen. Jag gillade verkligen att följa din blogg. Säg gärna till om du skapar en ny eller om du lösenordsskyddar denna får du gärna meddela lösen.



Ta hand om dig. KRAMAR Rebbis

www.majlov.se

2009-05-06 @ 00:37:48
URL: http://www.majlov.se
Postat av: Fake ID

Meddela gärna lösen till mig. Ta hand om dig! <3

2009-05-09 @ 01:26:48
URL: http://fakeidentity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0