Ellensize!

Ellensize, jag har loggat in på datorn varje dag nu för att se om du skrivit.
Jag tar nog bort bloggen snart ändå.
Men du kan ju alltid skriva i din gamla blogg vad den nya bloggen heter, jag har fortfarande kvar lösenordet..
Kram

Förövrigt har jag gått upp lite i vikt igen. Både på gott och ont.
Har fortfarande inte blivit piggare men det kommer väl snart.

Tycker fortfarande att mina lår är feta men det kommer jag nog alltid tycka, oavsätt hur mycket jag väger..
Dock ska jag från och med nu aldrig överstiga 50 kg igen, och det är jag säker på att jag inte kommer göra.

Kommentarer
Postat av: Ellensize

Min blogg heter enstorvitlogn.blogg.se.

Lägg inte ut denna komentaren för jag vill inte att andra ska veta. Men de förstår du nog.



Bli nu inte chockad över att jag gått upp i vikt. Just nu väger jag 59. Känns som det är hälsosammast för mig just nu. Har legat här väldigt länge nu. En sak är säker, jag kommer aldrig väga över 60 igen. För övrigt har blivit diagnostiserad med bulimi. Det går inte en dag då jag inte spyr. Men men, så är det.



Just nu är jag dålig på att uppdatera min blogg men jag ska snart sätta igång igen.

Hoppas du mår lite bättre gumman och du får gärna skriva en kommentar då coh då i min nya blogg. Jag kommer inte publicera det.



Många kramar

2009-05-22 @ 21:37:12
URL: http://enstorvitlogn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0