Nytt nytt med tävlingen

Med de 12 som uppdaterat sina vikter har vi tappat 19.9 kilon tillsammans! Duktigt duktigt!
Tänk. Om vi tappar lika mycket nästa vecka är vi uppe i 40 kilo... Och det är ju typ en människa. :)

Kom på en sak med tabellen.
Nu kan man ju gå upp i vikt utan att få en röd markering. Eftersom färgen endast blir röd om totalresultatet blir plus..
Så det har jag ändrat, för att vi ska bli mer peppade! Eller rättare sagt, fortsätta vara lika peppade!

Så alltså, om ni går upp i vikt kommer er vikt markeras röd, går ni ner blir den grön, stannar ni på samma vikt blir den orange. Vad tycker ni?

Och en sak till. Jag har skickat ut påminnelser till alla som inte gett sin vikt till mig. Och fortfarande har jag inte fått någon vikt från Bebbsx eller WantThePerfection.
Om ni inte ger er vikt till mig innan torsdag tar jag bort er från denhär månadens tävling, men ni får gärna vara med i nästa månads..
Men jag gillar inte att det står tomt.. Tycker att är man med i tävlingen vill man känna att alla tänker på den och vill vinna, då blir man mer peppad. liksom... ? eller?

Kram på er och lycka till! Fortsätt med det ni gör!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du har tagit lite över kontrollen här märker jag , vart kan mna läsa om allas vikt? Du ska få mina också om det nu är nödväntigt men inte just nu för vet inte vad jag väger, ska hem idag efter skolan så ikväll vet jag, så skriver inlägg ikväll är det tänkt om min kille inte för nära mig, annars skriver jag det bara i morgon bitti.

Pusshej

2009-03-10 @ 06:45:35
URL: http://need-to-be-thin.bloggagratis.se
Postat av: Linnea

Du har tagit lite över kontrollen här märker jag , vart kan mna läsa om allas vikt? Du ska få mina också om det nu är nödväntigt men inte just nu för vet inte vad jag väger, ska hem idag efter skolan så ikväll vet jag, så skriver inlägg ikväll är det tänkt om min kille inte för nära mig, annars skriver jag det bara i morgon bitti.

Pusshej

2009-03-10 @ 06:45:57
URL: http://need-to-be-thin.bloggagratis.se
Postat av: BeatriceMagdalena

Jag skickade ett mail igår morse, men det kom tydligen inte fram. Jag skriver det här då om det går bra..



FÖrra veckan gick inte bra alls, gick tyvärr upp 0,2kg, till 60,6kg.. Men det gjorde att jag satte igång ordentligt igår och resten av tiden. Jag Fick liksom motivation nu.. När mitt namn står i rött så kommer jag försöka kämpa mer.



Jag har faktiskt redan sedan igår gått ner till samma som min startvikt. Så imorgon så ska jag ligga under den.





Förlåt att det inte kom fram mailet så du fick vänta..



Kramar

2009-03-10 @ 07:23:11
URL: http://beatricemagdalena.bloggagratis.se/
Postat av: sandra

svar; ja, vi skriver bara hur mycket vi gått ner när tävlingen är över eftrersom att många inte ville skriva ut sin vikt :/

btw så är jag medlem på ditt forum nu ;P har inte checkat in den så noga eftersom att jag inte hade tid, men är gärna med på nästa tävling :)

2009-03-10 @ 11:50:23
URL: http://sandrino.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: japp jag hade blandat ihop dom tävlingarna!!



tack så mycket!hoppas det går bra för dig med :)



kram^^

2009-03-10 @ 20:34:30
URL: http://getdownonyourknees.blogg.se/
Postat av: Mysan

Åh vad roligt att det går bra för alla! att alla går neråt. man blir otroligt peppad bara att läsa om det



keep going

2009-03-10 @ 20:50:19
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/
Postat av: tess

mm kan tänka mig att det blir så! Redan nu är ju mitt sug mindre och jag trivs med det.

Som du säger, jag får helt enkelt tänka att det är något jag kommer att njuta av sen, men just nu ska jag satsa på att gå ner. Jag lider ju som sagt inte, det är bara ett sug jag får hantera.. Kram!

2009-03-11 @ 15:21:28
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0