Today



Jaha. Idag svimmade jag på gymmet. Kommer ju inte kunna gå till det gymmet heller mer.
Snart har jag gjort bort mig på alla gym överallt, vad ska jag göra då? suck..

Jag hade ätit ganska lite lunch och sedan åkte jag direkt efter skolan och gymmade.
Jag sprang i ungefär i 20 minuter och sen plötsligt kände jag mig jätteyr så jag skruvade ner hastigheten lite och då svimmar jag plötsligt! Jag dunkade i huvudet på springbandskanten så nu har jag världens bula där...

Var väldigt pinsamt för personalen kom dit och min granne var där så han skjussade mig hem. Jag sa att det berodde på att jag inte hade druckigt tillräckligt..

När jag kom hem hade vi gäster (hade helt glömt det) så det blev fler kalorier än vad som är meningen, med tanke på att jag inte hann bränna ens i närheten av 800 kalorier.. Kanske brände 250 elr någonting..


Därför kommer jag nog inte klara min lilla plan. suck, känner mig misslyckad.

Har en tillfällig plan, ska kämpa så mycket som möjligt och se hur det går. Förut funkade det perfekt att endast äta lunch och middag, jag gick ju ner massor, varför funkar det plötsligt inte nu?

Jag är ju mer motiverad än någonsin!

Hmm. Jag ska testa metoder och se vilken som passar bäst för mig, denhär mådde jag som bäst av och kunde träna effektivast med förut, så jag tänkte testa den igen: äta frukost, ev mellanmål (typ en frukt), lunch, mellanmål (typ frukt), ev mellanmål (frukt), middag.

Jag ska försöka äta var tredje timma (så förbränningen är igång). Och hela tiden väldigt små mål. När jag äter endast lunch och middag blir ju målen större än om jag äter frukost och flera mellanmål.

Nu ska jag inte gå direkt efter någon kaloriplan heller, utan jag ska bara tänka på att äta små portioner. Jag vet ju att jag snart ska få äta igen så då kommer jag ju inte vilja äta mig mätt.

Vad tycker ni om planen? Jag tror att om jag tar mig i kragen och verkligen försöker kommer den gå prima! Men eftersom den inte är så strikt kanske det blir lättare att komma ur spår? men å andra sidan så kommer jag inte känna mig lika misslyckad om jag äter lite för mycket för jag har fortfarande inte svikit mig själv, och jag kommer kunna fortsätta kämpa resten av dagen. Och om man inte har en lika strikt plan tänker man mindre på maten och därför minskar svullrisken.

Kanske? Eller? Har jag fel? Har ni någon bättre plan? åååh jag vet  inte vad som funkar för mig! Ska träna varje dag iaf.. (men nu på yttligare ett nytt gym!)


Kommentarer
Postat av: tess

låter skitbra hörru! Jag är i alla fall övertygad att man ska äta minst 3 mål om dan, gärna nåt mellanmål. Smått och framförallt nyttiga grejer, så tror jag att det funkar. Så kör jag. Åt bara 450 kcal idag och har mått bra och vart mätt och pigg hela dagen :P

2009-03-04 @ 00:05:42
URL: http://nuskadetske.blogg.se/
Postat av: Linnea

Brukar du svimma ofta ?

Jag har faktikst aldrig svimmat, tror jag inte i allafall.

Ja jag ska gå in på foroment har inte haft tid med det än , har fixat lite så nu innan vi ska åka, men annars är jag tillbaka till på måndag , då hoppas jag inte du tagit bort bloggen , det kan du heller inte göra om du ska va med i tävlingen, för då försvinner du automatiskt ur tävlingen om din blogg försvinner, så du får bara vänta tils den är klart :D

2009-03-04 @ 07:22:13
URL: http://need-to-be-thin.bloggagratis.se
Postat av: sandra

svar; jaha, förlåt. det visste jag inte. skriver med dig :)

2009-03-04 @ 11:10:25
URL: http://sandrino.blogg.se/
Postat av: Iza

Hej tjejen.

Såg i vår vikttävling att min vikt var fel.

I forumet hade jag skrivigt att jag väger 57,5kg men ja såg här att det ståd 57kg...hehe.

Jag har lätt för att svimma o få blodtrycksfall men ja har lärt mig vad jag ska göra när jag börjar känna mig yr. Det absolut bästa ed mat och förbränning är att äta lite var 3e timme!

Lycka till =)

2009-03-04 @ 14:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0