Min viktplan!



Idag har varit en helt ok dag.

Tränade bort 1000 kalorier men åt mer än igår.

Har ingen aning om vad maten hamnade på och orkar inte tänka på det.
Tycker inte det är roligt att räkna kalorier om resultatet är dåligt..
Kan ju säga att jag inte ligger på minus iaf...

Men tror ändå inte att jag kommer gå upp i vikt eftersom jag tränade så bra.
Hann inte väga mig tyvärr.. Vågade inte riktigt eftersom jag inte ville se för höga siffror, jag hade precis ätit innan.

Idag "råkade" jag äta ett extra mål innan träningen, alltså blev det inte bara lunch och middag.
Detta stör mig väldigt mycket då det egentligen inte borde vara svårt att bara äta lunch och middag.

I fortsättningen ska jag däremot göra så!
Om jag äter ca 800 kalorier per dag (400 till lunch, 400 till middag), och bränner lika mycket på att träna, kommer jag ligga på ca -1500 kalorier per dag (man bränner ju så många ungefär på en dag utöver träningen).
Isåfall skulle jag gå ner ca 6,6 kilo under mars. Då kommer jag alltså väga 50,4 den 31:a.

Sen måste jag bränna 2800 kalorier mer för att gå ner till prick 50..
Och det hoppas jag göra eftersom jag ska se till att ligga minus vissa dagar och eftersom att träningen drar upp kaloriförbrännandet även efter själva träningspasset!

Nu när jag räknat ut allt dethär kommer jag inte vilja svika min plan, eftersom jag vet att det fungerar, jag kommer väga 50 kilo när månaden är slut om jag följer den!
Och den är inte jobbig, jag får ju äta 800 kalorier per dag! Sedan är det klart att jag kan skippa träningen någon dag och bara ta en pw. Och kanske äta 300-400 kalorier istället.

Det här kommer gå skitbra! Kram!


Kommentarer
Postat av: tess

jag känner lite som dig :P Jag har en matplan, hur jag ska äta och träna. Jag har inte räknat på kalorierna, men jag inser ändå att äter jag så så GÅR jag ner. Det är inte en om-fråga utan rn när-fråga. Sen gäller det ju att hålla sig till planen, men det ska jag!

2009-03-03 @ 00:58:20
URL: http://nuskadetske.blogg.se/
Postat av: Josefine

Lycka till! Jag vill också väge 50 kg när månaden är slut.

2009-03-03 @ 01:09:13
Postat av: Linnea

Jag vill abslout vara med på ditt forum,

jag kollar in det dirket efter skolan,

jag förstår att du vill vara anonym om du vil lbörja om, men om jag inte säger det till någon ?

Tycker verkligen om att läsa i din blogg och snacka med dig.

2009-03-03 @ 07:19:52
URL: http://need-to-be-thin.bloggagratis.se
Postat av: moi

Svar: det finns en tjej i min klass som är lika lång som jag och hon är pinnsmal! hennes lår är typ gudomliga, och om man jämför hennes lår när hon sitter ner med mina så skulle jag dö för att få hennes ändå.

2009-03-03 @ 10:30:09
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: selena

va roligt, de här kommer ud att klara. önskar dig lycka till =) tänk på målet nu, ca50kilo i månadens slut!



bränner vi 1500kcal typ utan träning å sånt på en vanlig dag? =/



kram

2009-03-03 @ 11:36:21
URL: http://mittsmalareliv.blogg.se/
Postat av: selena

va roligt, de här kommer ud att klara. önskar dig lycka till =) tänk på målet nu, ca50kilo i månadens slut!



bränner vi 1500kcal typ utan träning å sånt på en vanlig dag? =/



kram

2009-03-03 @ 11:36:21
URL: http://mittsmalareliv.blogg.se/
Postat av: H

Din plan låter jättebra! :) ska också gå ner till 50 kg :)

kram

2009-03-03 @ 23:17:58
URL: http://athinnerlife.blogg.se/
Postat av: Alexis

Verkar gå bra för dig ser jag! Usch åt McDonalds och pizza när jag var borta... Nu ska jag hem till föräldrarna och det blir ju inte jättenyttigt direkt, men ska köra mkt promenader och träning på rummet. Ska iaf inte gå upp och sen kör jag stenhårt nästa vecka! kram

2009-03-04 @ 12:26:00
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0