snälla kan någon hjälpa?

Fyllde i tabellen och var nästan klar men sen blev jag avbruten..
Förlåt om ni får vänta. Postar den här imorgon iaf...

Är det någon som kan tänka sig att sköta tabellen istället för mig?
Det skulle verkligen vara guld värt.
Det funkar nämligen inte att göra tabeller på min dator... den är så cp.
Så nu måste jag låna min systers dator och det kan jag nästan aldrig eftersom hon nästan alltid slutar tidigare än mig...

Sen funderar jag på att ta en bloggpaus.
Är osäker på om det är en tjej som hittat min blogg...
Om det är så måste jag ta en bloggpaus...
Och där har vi en till anledning till varför någon gärna får ta över tabellen.
kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det går inte bra för mig :/

2009-03-18 @ 11:18:28
URL: http://anaghasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0