Sleep tight

Kan inte somna. Har tittat på thinspo-bilder och läst peppande bloggar i typ 4 timmar nu.
Är så grymt taggad. Vill bara ut och springa! Vill ha bort allt fett, snabbt, nu!
Imorgon (idag) ska jag träna igen, och väga mig.
När jag skött mig såhär bra vill jag springa till vågen direkt hela tiden, älskar att se hur siffrorna blir mindre och mindre..

Har en våg hemma också men den är inte digital och den visar fel. Brukar väga mig på den ändå.
Man får ju ett ungefärligt tal iaf.
Har kommit på att jag väger mig ca 10 ggr/dag. Haha. Man blir ju lite peppad iaf...

Nej nu tusan måste jag sova! Sömn bränner ju också kalorier!

Förresten gick middagen bra. Vet dock inte hur många kalorier den hamnade på men åt inte så mkt och det var en väldigt nyttig sallad.
Kram! Har läst runt lite på några av era bloggar som är med och tävlar, och det verkar ju gå bra för er också! Kul att höra, och peppande! Jag ska vinna dethäär!

Btw ska jag ju gå ner till 50 denhär månaden. Har bestämt att jag absolut inte får väga mer än 52 när månaden är slut! Kram!

Kommentarer
Postat av: rebecca

GRYMT kämpa på =)

2009-03-02 @ 08:49:44
URL: http://www.majlov.se
Postat av: Iza

Jag kunde inte heller somna igår,

satt oxå uppe o peppade mig med en massa

thinspo-bilder :P

Jag har ju den fördelen att jag jobbar på ett gym så då är det lättare att ta sig i kragen men träningen. Men ja vill inte träfa för mycket, har vart cirkusartist förr o då tränade vi 9timmar om dagen varje dag o ja e verkligen sån som person att ja är antingen eller, om ja ska träna så ska ja köra stenhårt eller inte träna alls :P

Kom precis hem från 2veckos semester på Gran Canaria så denna vecka blir det jobb o träning :)

Lycka till tjejen, vi kan klara det här!!!

Kram iza

2009-03-02 @ 13:55:22
Postat av: Sara

2009-03-02 @ 19:11:56
URL: http://www-
Postat av: Sara

Hmm känner igen det där med vågen, men nu förtiden får jag ju inte väga mig hemma lr själv överhuvudtaget :(

2009-03-02 @ 19:12:48
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Sofia

Nu har jag blivit medlem i forumet men förstår inte riktigt hur de funkar.

Men annars så väger jag 54 kg och är 162cm lång.

Usch m¨ste göra nått. :(

2009-03-02 @ 20:27:23
URL: http://anaghasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0