Motgångar gör en starkare



Okej jag ska vara ärlig. Idag var en sämre dag.
Men bara för att dagen varit dålig betyder inte det att den ska fortsätta vara det!
Nej nu ska jag göra så att slutet på dagen blir bättre iaf!

Jag ska gå ner i vikt! Jag vill ju rasa i vikt!
Jag måste lära mig att sluta äta när JAG vill och inte när kroppen vill!
Jag måste lära mig att inte äta upp trots att jag fortfarande är hungrig!

Jag har iaf inte ätit någonting onyttigt. Bara grobiösa mängder mat.
Ska se hur det blir i helgen. Funderar på att juice och sopp-fasta.
Att bara drick juice utan tillsatt socker och äta soppa.
Jag måste ju göra någonting radikalt!

Kram! Hoppas det går bättre för er (eller inte, för jag vill inte ligga sämst till på vägningen på måndag. Juste! Sa jag det förresten? Varje måndag får ni skicka eran vikt till mig så uppdaterar jag allas vikt! Kanske man fattar av diagrammet men ändå:)

Kommentarer
Postat av: Alexis

svar: ok hon kanske inte hade 20 i bmi på mittenbilden, men hon var ju säkert inte överviktig iaf. Jag skulle aldrig vilja se ut så själv, men om hon är nöjd med den vikten varför måste pressen lägga sig i då? Samma sak med Jessica Simpson.



Usch på måndag kommer jag inte ha gått ner nåt alls jag är så besviken. Men de andra 3v ska jag rasa i vikt. Väger mellan en detox på bara grönsaker och frukt eller abc eller tillbaka till 1000 kcal som jag körde i början eller kanske 500 kcal, gud vad svårt jag har för att bestämma mig... kram

2009-03-04 @ 16:02:02
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hej kan du inte lägga ut tabellen varje vecka så man kan se hur det går? Det vore kul =)

2009-03-04 @ 20:25:23
URL: http://www.majlov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0