Krav.

Förlåt för förra inlägget. Tog bort det nu..

Jag har ätit ganska bra idag. Två frukter för mycket än för att jag skulle känna mig nöjd..
Men det känns rätt bra ändå eftersom det var frukter.

Det har hänt lite saker idag som gjort att jag mått väldigt dåligt..
Usch.. hatar att må såhär..
Jag skulle ha pluggat idag för vi har ett stort prov i morgon men det som hände tidigare idag har gjort att jag inte pluggat någonting. Har bara legat och gråtit.. Så jag kommer vara hemma imorgon, kommer nog ändå inte kunna somna inatt..

Hatar att skolka. Men har mer eller mindre inget val.
Hatar att ha sånna jävla höga krav på mig själv.
Varför kan jag inte bara ta det lite lungt, strunta i allting?
Jo, för jag skulle få panik. Känna att jag sabbade allting. Veta att jag kan göra bättre ifrån mig och få bättre betyg/bli smalare men offrar det för en liten stunds njutning..

Längtar så mycket till i sommar.
Jag ska bara koppla bort allting. Ligga på stranden i något varmt land och bara ha det bra.
Jag ska koppla bort alla tankar om att gå ner i vikt, ska bara försöka se till att ha kvar vikten jag har..
Därför måste jag gå ner till 48 innan sommaren, så jag slipper känna mig fet. Då skulle jag inte kunna koppla av.
Och därför måste jag plugga så jag får bra betyg, annars kommer jag bara bli sur på mig själv när jag ligger där på stranden, tänka att jag inte riktigt är värd det, jag kunde ha gjort bättre...

Imorgon (eg idag..) är det vägning, glöm inte det allihopa.


Kommentarer
Postat av: Jackie

hur lång är du till den vikten?

2009-03-09 @ 00:52:50
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: lise

min vikt är 52.9 gått ner 1,1 kilo:D hoppas det går bra för allihoppa! <3

2009-03-09 @ 17:43:24
URL: http://xia.blogg.se/
Postat av: skinny love

vem längtar inte till sommaren. Tänk sol & bad och man är äntligen nöjd med sin kropp. =)

2009-03-10 @ 10:31:17
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0