Kommer tillbaka om en och en halv månad ungefär

Okej detta blir nog mitt sista inlägg här på ett tag iaf.
Om typ tio min /en kvart kommer min mamma och pappa hem och då åker de iväg med datorn..
De gör det i "förebyggande syfte" så jag inte ska få någon ätstörning.

Inatt sov jag en halvtimme sammanlagt.
Har två grymt stora påsar under ögonen...
Orkar inte att det ska bli såhär.
Och vet fan inte var de fått idén med kenya ifrån.
Kenya liksom?

Förmodligen kommer jag åka dit..
Gå i en svensk internatskola där typ.
Förstår inte riktigt poängen.
Men de tycker att jag har en chans att börja om på nytt där, glömma allting och bara ha ett bra år liksom.
Vad ska man säga?

Jag ska försöka få dem att gå med på att jag går på internatskola i sommar istället.

Hellre det än ett helt år...

Vad har jag för puckade föräldrar egentligen?

Jaja, om det nu blir så att jag åker till kenya behöver inte det bli helt hemskt liksom.
Det finns säkert dom som åker dit frivilligt liksom. Och går i svenska skolan där.


Man bor iaf i små rum som man delar, alla är svenskar (iaf svensktalande) och lektionerna är på svenska.


Det är väl helt ok.

Men det jag hatar är att jag kunde vara så jävla klantig.

Hur svårt kan det vara egentligen att dölja ens ätvanor?
Kunde jag inte ha ätit middag hemma och bara skippat alla hetsdagar istället?
Då hade jag säkerligen vägt mindre nu också. Och ingen hade undrat.


Jag kommer iaf försöka att inte gå upp i vikt.

Det begär de inte heller.


Nu kommer dom! HEjdå!


Kommentarer
Postat av: tess

sådär, nu har jag nog fixat det mesta som behövs med tävlingen, hoppas alla förstår och fortsätter vara med.

Tur att du i alla fall inte kommer att behöva gå upp mot din vilja. Hoppas att den här tiden blir okej för dig. Men det blir den nog :) Skriv när du kan och berätta lite för oss om hur du har det, så väntar vi på dig :) Kram

2009-03-19 @ 18:07:35
URL: http://nuskadetske.blogg.se/
Postat av: cro

herregud. lycka till, tjejen. jag tror på dig. allt du skriver på bloggen känner jag så mycket igen mig i. det hade kunnat vara jag som skrev. jag känner så jävla mkt med dig. ha det så bra. take care, stå på dig <3

2009-03-19 @ 21:36:01
URL: http://vissadagar.blogg.se/
Postat av: Mysan

Lycka till nu...

och kenya låter fortfarande helt sjukt!

men tänker på dig och hoppas att något bra kommer ur det här i alla fall!

2009-03-20 @ 16:05:35
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hej gumman! Jag vet att vi inte har hörts på ett tag, men jag har fortfarande läst din blogg då coh då. Vad tråkigt att du inte mår bra och inte allt funkar som du kanske vill med dina föräldrar:(

Om jag hade varit med från början och förstått din vikttabell så hade jag mer än gärna tagit över och hjälpt dig med den! Vi har hjälpt varandra förr och jag vet precis hur det är när man mår dåligt och behöver hjälp. Men jag tror inte jag kan hjälpa dig med tabellen, tyvärr.

Sen hoppas jag verkligen att du snart mår bättre och kommer tillbaka till din blogg. Fast du kanske inte alltid känner det så vet jag att du är stark och jag beundrar dig stort! Jag tänker på dig ofta och ibland önskar jag bara kunde ringa dig så vi kunde stödja varandra och prata om allt!

Det viktigaste är att du mår bra snart:) Ta hand om dig gumman!

kram /Ellensize

2009-03-21 @ 17:05:58
Postat av: selena

lycka till och hoppas du kommer att trivas där i kenya! Jag vill också åka iväg någonstanns & bara slippa allt, fast visst kenya låter som väldigt lång borta! =( Hoppas dom ändrar sig & istället låter dig göra som du själv vill. Sköt om dig, kram

2009-03-22 @ 14:28:57
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: tess

Hoppas du har det bra :)!

2009-03-27 @ 14:35:24
URL: http://nuskadtske.blogg.se/
Postat av: mickis

Neej, va?

Ska du inte få fortsätta blogga?

2009-03-27 @ 15:58:44
URL: http://babydollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0