Hej igen



Denhär veckan har jag inte varit i skolan en endaste dag.
Menmen, det är min första frånvaro denhär terminen.

I måndags så var det ju detdär provet jag inte hade pluggat till.
På tisdagen var jag hemma bara för att det är så suspekt att bara vara hemma en dag..
Och i onsdags var jag hemma bara för att jag visste att jag skulle vara tvungen att vara hemma idag.
Och idag är jag hemma bara för att jag annars skulle vara tvingad att väga mig igen hos skolsyster.

Jag försöker att inte få ångest över skolan men det är svårt...

De senaste dagarna har jag mått pissdåligt.
I tisdags åt jag som ett jävla fetto, i onsdags skippade jag frukosten men det blev för mycket lunch och middag.
Lyckades däremot komma undan en efterrätt..

Idag åt jag en frukost som jag kom på var lite för mycket kalorier i..
Men resten av dagen ska bli bättre...

Kram, nu ska jag plugga.

Kommentarer
Postat av: selena

var tvungen att göra en ny blogg, kolla gärna in =)

2009-03-13 @ 00:53:00
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0