Hatar att äta ska vara en social grej...

Dagen började bra, slutade mindre bra.
Vägde mig, 55.9 visade vågen. Jippie, ett kilo sen sist.
Hade dock velat gå ner mer men det går iaf neråt.

Dagen gick ganska bra, åt lite för mycket mellanmål (åt ca 150 kalorier istället för de 60 (ett äpple) som jag hade planerat..). Men annars gick det bra.
Dock åt jag på thank god it's friday's med några tjejkompisar och jag orkade inte ens räkna kalorierna.
Vi hade börjat kvällen med några drinkar (drack typ lika mycket som igår, inte bra men bättre än vad jag brukar) och sedan gick vi ut och åt.

Tyvärr är det så att när jag dricker har jag svårare att hålla mig ifrån maten. Eller, jag tänker liksom inte på konsekvenserna av att jag äter. Så jag åt tills jag blev mätt... Åt ca 2 dl glass sen också...
Nu när jag börjar känna mig nykter igen så får jag sån jävla ångest.
Fan. Var jag tvungen att göra det? Åhh...


Menmen, som jag sa förut, det är ingen idé att få ångest, det hjälper inte...

Jag tycker att jag kan unna mig lite alkohol på helgerna men inte om det resulterar till att jag äter som ett fetto...

Måste jag äta glass också liksom?

Åh......


Jaja, jag tränade ju idag iaf. (typ -500 kalorier), och gick en liten promenad..

Och imorgon ska jag äta bra.
Kram! Hoppas det gått bättre för er...


Kommentarer
Postat av: pam

Jo eller hur. flytten kommer verkligen hjälpa mig obeskrivligt mycket när det ha med vikten att göra!



Kämpa på <3

2009-03-08 @ 09:59:58
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: moi

Svar: haha, oj då. dom flesta av mina lärare är så roliga så man måste nästan lyssna annars missar man nåt kul om man ssäger så

kram

2009-03-08 @ 11:01:41
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: Sara

Hmm nej det kan man undra varför det ska vara så.. Jag tycker bara det är jobbigt :/

2009-03-08 @ 21:53:49
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0