..

hej, känns som om uppdateringarna sker allt mer sällan..
Behöver blogga mer för det ger mig motivation.
Men det har gått bra igår och hittils idag ändå...

Denhär veckan har gått helt åt skogen, med både mat och annat..
Men igår vägde jag mig och fick en chock, är det möjligt att gå upp så mycket på så kort tid?
Fanfanfan.

Iaf ska jag försöka se till att vågen visar neråt till imorgon,
så igår åt jag ungefär var tredje timma men jag åt alltid mellan 40-60 kalorier.
Jag var bortbjuden på middag men åt så lite jag kunde så den slutade väl på kanske 300 kalorier.

Men sen tränade jag bort 500 kalorier också, och dansade i flera timmar..

Idag har jag ätit 2 mellanmål hittils (först ett äpple vid tio och sen en knäckemacka på 30 kalorier  plus typ 5 cm av en gurka vid ett). Och om tio minuter tänkte jag ta ett till mellanmål.

Funderar på att koka upp en buljongsoppa och äta en knäckemacka med gurkskivor på. Vore inte helt fel...

Hoppas veckan har gått bättre för er.
Jag svarar på alla kommentarer sen, har inte orkat logga in på forumet heller...
Men hoppas att allt blir bättre nästa vecka.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0