Dumma jävla mage

Dagen var väl helt ok.
Irriterad på mig själv för middagen gick mindre bra.
Den slutade väl på 500-600 kalorier och min mage värkte som in i helvete.
Jag mådde illa och ville verkligen spy.

Jag har försökt spy 3-4 gånger kanske men det har aldrig fungerat.
Hatar att jag inte lyckats men samtidigt tänker jag att det är ganska bra.
Isåfall hade jag kanske tillåtit mig själv att hetsa ibland bara för att jag vet att jag kan spy sen.
Och så vill jag verkligen inte ha det...

Annars har dagen gått jättebra iaf. Har ätit mina 40-60 kaloriers mellanmål hela dagen och gått på två promenader, typ sammanlagt 3-3,5 timmar.


Jag är lite småförbannad på mig själv att jag har tillåtit mig själv att äta så mkt som jag gjort tidigare i veckan.

Mat hjälper inte när man mår dåligt, varför kan jag inte förstå det?


En sak måste jag bara få ur mig. Jag har inte gått på toa sen i måndags, känner mig helt hård i magen och den har gjort jätteont ibland.. Och nu låter den jättemycket! Vad tusan är det för fel på mig?

Kram (hoppas, hoppas att vågen är snäll mot mig imorgon, då är det ju vägning i tävligen!)...


Kommentarer
Postat av: jo

du är nog förstoppad darling, dags att gå till apoteket och köpa något laxerande. du kan också äta massa plommon, men det är ju kcal. jag vet, man mår dåligt så man tröstäter och inser EFTERÅT att "åh fan, nu vill jag visst bara dö". hjärnan kan vara en riktigt idiot ibland... så fort jag har kommit på ett botemedel säger jag till, stay strong!

2009-03-15 @ 23:52:55
URL: http://beuty-skindeep.blogspot.com
Postat av: m

jag har haft samma problem som dig rätt länge, och när jag blev förstoppad skrev bup ut duphalac till mig. testa det!

2009-03-16 @ 06:09:35
Postat av: sandra

svar; det är en bra tanke. synd att man inte alltid tänker så innan man trycker i sig en massa :/

Jag känner verkligen att jag måste rasa i vikt nu. HAr en hel del kilon kvar till mitt mål, och snart är det sommar! Därför är det kul med tävlingar för då blir jag motiverad och man vill ju inte komma sist, så man MÅSTE kämpa! Verkligen hård kunkurrens för alla är så jävla duktiga!

stay strong <3

2009-03-16 @ 09:11:27
URL: http://sandrino.blogg.se/
Postat av: Simone

Det är för att du äter för lite. Kroppen anpassar sig efter kcal intaget. Det är lätt att bli förstoppad när man svälter. När jag vägde "normalt" kunde jag gå 3-5 ggr på toa per dag (!) nu går jag max en. Bara att acceptera, eller börja äta.

2009-03-16 @ 13:31:47
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: Sara

Det ät ett tecken på förstoppad mage.. Se upp med det där! Jag har haft anorexia i rätt många år nu och både mina tarmar och min mage är helt förstör.. Jag vet inte om min mage kommer bli bra igen:S Och jag lovar om du inte redan har ont så kommer du få!

Kram

2009-03-16 @ 13:39:44
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Mysan

Laxeringsmedel är botemedlet!! det bästa som finns

2009-03-16 @ 14:43:41
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/
Postat av: honn

usch då, jag är ocksån sån, när jag hade anorexi i höstas så kunde de gå mer en två veckor innan jag kunde göra nr 2. och det var inte kul, magen gjorde så grymt ont. hoppas de blir bättre, de funkar ibland att dricka mängder med varmt vatten eller kaffe ( utan mjölk&socker ).



btw här kommer uppdatering till tävlingen,

väger 59.5 har alltså inte hänt någonting sen förra veckan.

2009-03-16 @ 15:52:45
URL: http://enaanas.blogg.se/
Postat av: tess

ja det är väl inte nåt man skriker ut, men nu när du säger det så har jag lagt märke till att det har blivit lite svårare och längre mellan gångerna...



min vikt idag är iaf 55, till tävlingen. Inga direktaframsteg där inte..

2009-03-16 @ 16:39:30
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0