Det går bra nu.

Picture of Milou van Groesen

Idag har det varit en riktigt bra dag. Middagen var väl det jag var minst nöjd med men den var långt ifrån dålig.

Jag tränade ganska hårt, har gått en del och ätit bra.

Har kommit på en skitbra sak att göra med skolmaten. Jag tar rätt mycket mat och sen gör jag ett litet diskret streck där gränsen går för hur mycket jag får äta. Jag gjorde så förut men glömde helt bort den metoden.
Idag gjorde jag så igen och det funkade jättebra!

Imorgon är det helg. Ska vara jätteduktig i helgen tänkte jag! Har inte vägt mig på en riktig våg på ett tag men hemmavågen visade ca 56.2 nyss.. (lite över 56 men närmre 56 än 56.5).

Hoppas det stämmer. Isåfall så kommer jag kanske väga på 55-spåret redan imorgon kanske? Iaf på lördag.

Känns segt att ligga på över 56.. Jag har ju redan legat här förut, och gått ner till 55. Varför var jag tvungen att gå upp igen?

Om jag hade ansträngt mig mer hade jag kunnat ligga på 48 nu ju...
Menmen, man ska inte tänka tillbaka, bara leva i nuet. Och här och nu väger jag drygt 56 kilo. Och 8 kilo fett ska bort. Hur ska jag bli av med det fettet? Jo, genom att äta bättre och träna mer.
Så enkelt är det.
kram


Kommentarer
Postat av: pam

åh, söt du är! :*

men ändrade planer, jag kommer fortsätta blogga men vet inte hur ofta. :) Det känns bra i vilket fall som helst, inte samma press!

Hoppas att allt går bra för dig?

kramar

2009-03-06 @ 20:32:30
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0