Brände minst 1200 kalorier idag:)



Vägde mig idag. 56.9 kg!! Herregud jag har gått upp  hur mycket som helst på jättekort tid.
Men istället för att bli deprimerad så blev jag taggad. Tänkte att hur mycket jag än väger ska jag gå ner till 50 i mars!
Så jag gick ut i gymlokalen och tränade hur hårt som helst.
Brände 1200 kalorier! Känner mig grymt duktig.
Och jag ska börja med att bara äta lunch och middag nu igen (gick ner mest på det förut), och lunchen hamnade på 150 kalorier. Vilket betyder att jag ligger 1050 kalorier minus nu!

Och middagen ska hamna under 350 hade jag tänkt så att jag kommer under 500 idag matväg.
Är grymt stolt! Hur går det för er? Kram!

Och juste! Jag gick en 40-minuters promenad också. Inte så fort men ändå, kanske brände 150 kalorier?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0