Bra dag + lite alkohol...

Picture of Barbora Dvorakova

Är grymt trött så dethär får bli ett kort inlägg.

Dagen idag gick jättebra.

Jag åt 4 mål, frukost, lunch, mellanmål, middag. Rätt lite av allting, är nöjd.

Dock så var jag med några kompisar på kvällen och drack lite..
Men kunde absolut varit värre.
Jag blandade mina drinkar med citron och sprite zero istället för massa kaloriutblandningar.
Men tyvärr är det ju alkoholen som har mest kalorier i sig. Men jag gjorde iaf det bästa av situationen.

Blev inte så mkt iaf. Drack kanske 1,5 dl vodka.. Och sen bara sprite zero och citrondroppar till det.
Sen dansade jag rätt mycket också..

Planerna för imorgon är att jag ska träna och passa på att väga mig igen.
Vill verkligen ligga på 55-någonting.
Hoppas, hoppas...
Vägde typ 56 vid 6-tiden idag (på dåliga vågen).

Byebye, nu ska jag sova, går det bra för er?


Kommentarer
Postat av: moi

Svar: haha men jo, det är klart att jag svarar på kommentarer :). det blir oftast så, jag gillar att svara på kommentarer. men jag brukar inte svara på små kommentarer när nån random skriver typ "åh, fin bild!!!!!" typ. :)



visst är det så, tjejerna som är sådär skitsnyggt smala i min klass... åh man känner sig lite creepy för att man kollar på dom nästan hela tiden, men dom är ju så fina! jag vill ha deras ben och armar. haha

kram ♥

2009-03-07 @ 10:23:33
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0