Back on track

Picture of Karlie Kloss

Dagen har gått väldigt bra!
Jag vaknade, tog ett äpple, gick till skolan, åt väldigt lite mat (lämnade ganska mycket) plus nästan ett helt äpple till, kom hem, åt lite halvt.

Haha jag ska förklara med vad jag menar med "åt lite halvt".
Jag kom hem, kände mig inte så hungig, men ändå sugen på någonting, och tänkte att någonting litet kan jag ju äta. Men jag är ju inte hungrig..
Så jag bredde iordning 2  väldigt nyttiga knäckebrödsmackor med ost (sammanlagt kanske 120 kalorier), sedan tuggade jag och spottade ut.
Och fy fan vad äckligt det utspottade såg ut! Tänk att man sväljer såntdärnt!!

Iaf så blev det alltså max 10 kalorier istället för 120 (lite lyckas nog kroppen ta åt sig när man spottar ändå...).

Även om jag vet att dethär är en väldigt äcklig metod så funkar den ju faktiskt. Trodde det skulle vara jättejobbigt att spotta ut allt men det gick lättare än jag trodde! Kanske någonting jag ska börja göra?

Idag blev jag lite peppad också när jag vägde mig. Vågen (som suger) visade ca 56.5 kilo. Vilket betyder att trots missödet igår så har jag fortfarande gått ner i vikt sen i söndags!

Vill iaf komma ner till någonting på 55 till i helgen. Tänk när siffrorna börjar visa 54, har aldrig varit med om att siffrorna på vågen på gymmet visat det, eftersom när jag vägde som minst berodde det på att jag var sjuk och den vikten kom tillbaka igen när jag blev frisk och började träna...

Snart tänkte jag åka iväg och träna! Kram! Hoppas det har gått lika bra för er idag som det gått för mig! (eller bättre)


Kommentarer
Postat av: tess

den taktiken kanske vore nåt.. eller, det låter lite freaky tycker jag, att göra så med mat, men man kan ju använda det som ersättning till att hetsa kanske, prova att tugga och spotta ut. Låter lite svårt att få till bra och att hålla sig, men om du tyckte att det funkade bra så... :)

2009-03-05 @ 16:17:39
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0