100 kalorier

På lagerhouse nu finns det en bok med massa måltider och saker man kan äta under 100 kalorier.
Jag vill ha den boken, problemet är bara att jag tror mina föräldrar skulle undra om jag plötsligt köpte en kokbok, och så är det en sån kokbok också...

Men jag kan ju gömma den på mitt rum.. Jag vet inte, känns lite onödigt på ett sätt..


Jag kan ju iaf titta lite i den och se om jag tycker den är bra innan jag bestämmer mig för någonting.


Jag behöver mer pepp just nu. Det är inte så att jag vräker i mig mat, men jag känner ingen motivation.

Jag är bara lite halvt deprimerad och går omkring och segar.


Blir ingen skola för mig idag ändå, herregud, var borta en hel vecka!

Men jag har bara tre stycken helt onödiga lektioner idag, eller en är iof lite nödvändig... menmen...

Och sen kände jag att om denhär tiden ska vara värt det ska jag plugga lite mer hemma. Så idag ska det bli en riktigt bra pluggdag.. Segt men jag måste.


Kram hoppas det går bättre för er..


Kommentarer
Postat av: tess

tävlingen kanske kan få dig motiverad! Den får mig det i alla fall. Har inte gått ner nånting sen förra måndan, så nu ska jag verkligen kämpa. vill inte behöva skriva in samma vikt den här veckan :(

2009-03-13 @ 09:56:24
URL: http://nuskatdekske.blogg.se/
Postat av: Iza

Jag har oxå svårt att hitta motivation just nu.

Men vi kan kämpa tillsammans!!

Vi kan klara det här tjejen.

Klart du kan beställa en kokbok,det gör inget attt familjen ser det för då kanske dom tycker att det är positivt att du vill laga mat :P

Kram

2009-03-13 @ 09:59:55
Postat av: H

Motivationen är som bortblåst för mig med...

Om du köper kokboken, lägg upp lite tips från den här! Det vore super.

Kram

2009-03-13 @ 10:06:46
Postat av: mg

gumman <3 du är bara i en dålig svacka nu, du klara det <3 stay strong

2009-03-14 @ 00:11:29
URL: http://stayperfect.blogg.se/
Postat av: Linnea

vad heter den boken ? den vill jag lätt köpa, :)

Pepp kan du hitta på toutube på thinspo och liknande :P

2009-03-14 @ 13:16:15
URL: http://need-to-be-thin.bloggagratis.se
Postat av: sandra

jag känner ingen motivation heller, ingen alls.

vi är alldeles för dåliga på att peppa varandra!

stay strong <3

2009-03-14 @ 17:57:38
URL: http://sandrino.blogg.se/
Postat av: Mysan

Vad heter den boken??? och lagehouse? vart finns den affären. har den intenret sida man kan beställa ifrån?

2009-03-16 @ 14:40:09
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0