Snabbt

Åt lite onyttigt igår.. drömde en hemsk dröm om att jag vräkte i mig skitmycket onyttigt! Vaknade, sprang och vägde mig, fick panik! Vågen visade 59! Jag fick lite halvt damp och åt ingenting. Förstod inte hur så lite onyttigt kunde göra att jag gick upp typ 4 kilo! Och jag som hade varit så nyttig annars, och jag kände mig inte så fet.. Eller inte så fet som jag borde liksom.
Typ vid sex-tiden vägde jag mig igen. Vågen visade pyttelite över 54.
Va?
Jag måste ha sett fel.
Eller nått.

Hursomhelst blev jag lite gladare av det så jag gick ner till köket och tog en macka:)
Kram på er. Nu ska jag ut med några kompisar:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag har också haft mardrömmar...typ att jag hetsåt, också mår man intebra änr man vaknar

2009-01-25 @ 15:26:20
Postat av: Anonym

2009-01-25 @ 15:26:43
URL: http://marielive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0