Ska jag eller inte?

Har blivit bjuden på middagar på fredag (idag), lördag, måndag och onsdag!
Det brukar ALDRIG bli såhär många middagar. Varför måste det bli det när jag tänkte köra crash-dieten.
Frågan är då om man ska skippa middagarna och gå på festen efteråt (efter middagen på fredagen och lördagen blir det fest). Eller ska jag skippa dieten?
Festen kommer ändå bli sämre eftersom jag inte kan dricka alkohol..

Det väger åt att jag skiter i crash-dieten sålänge och går på middagarna.
Jag ska aldrig låta maten gå före liksom...
Men samtidigt hade det passat så bra att göra dieten nu eftersom det är lov..
Och middagarna hade varit en bra ursäkt för att skippa middagen.
då skulle det bara bli 6 av tio dagar jag skulle behöva komma på ursäkter för mamma och pappa..
Och istället för att gå på middagarna hade jag kunnat ta en promenad, skylla på att jag ska röntgas dagen efter eller något sånt..
Att röntgas dagen efter är iof rätt smart..
Då skulle jag kunna skylla på det på middagen idag.
Och sen middagen dagen därpå skulle jag kunna säga att det blev inställt och att jag ska röntgas på söndagen istället och alltså måste hoppa middagen igen.
Under middagen på måndagen kan jag skylla på att jag ska vara barnvakt och kommer lite senare och samma sak med onsdagen..

Så det skulle kunna gå.
Jaja, jag ska sova på saken!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0