ööh

har fortfarande ingen dator men lyckades få tag på en.
Jag lyckades gå ner till typ 54 kilo:) men nu tror jag att jag gått upp ett halvt till elr något sånt.
Hursomhelst ska jag nå 52, tror faktiskt inte det blir speciellt svårt. kan kanske tom satsa lite lägre.
Jag skulle vilja se hur jag ser ut när jag är lite smalare än så liksom, tänk att ha skitsmala ben!

Även om alla säger att det inte påverkar så har faktiskt alla mina celluiter försvunnit när jag gått ner i vikt!
Har hört om det och folk säger att det inte har så mkt med vikten att göra men det har det ju uppenbarligen.

Förut så hade jag litegranna och när jag "spände" rumpan syndes de ganska tydligt, men nu syns de ingenting! Asnajs:)

Tror inte två kilo kommer synas sådär jättemycket om de försvinner, därför kanske jag ska satsa lite lägre.. tänkte jag.
Jaja vi får se. 52 är det bestämt att jag ska nå iaf:)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: moi

åh va kul att celluliterna är borta =)!

2009-01-24 @ 04:07:37
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0