Varför bmiarton?

Jag hatar denhär bloggen.
När jag läser gamla inlägg (från när jag var fetare) äcklas jag så mycket.
Därför har jag kommit på att min belöning när jag når 52 kilo (bmi arton) får jag ta bort bloggen. Starta en ny blogg. Som jag inte ska förstöra. Där det inte ska finnas massa misslyckanden.
Gillar inte att jag vägt över 65 kilo på denhär bloggen. Det är äckligt.
Gillar inte att jag när jag vägde över 60 misslyckas och vräker i mig fett.
Gillar inte att jag fortfarande gör det.

Så fort jag nått 52 ska jag byta. Varför ska man ha en blogg som heter bmiarton när man satsar lägre än så?

Vet inte om jag kommer säga vad min nya blogg heter då.
Vill inte att "nya jag" ska förknippas med gamla, feta, äckliga jag.

Nu gäller det bara att nå 52 kilo så snabbt som möjligt då, så jag får komma bort från denhär bloggen!

haha..


Men det är bra, mer pepp, jag behöver det.


Kommentarer
Postat av: Simone

Varför är du inte stolt över att du gått ner så mkt istället? Det är ju mkt svårare att göra det än att alltid vara smal. Det här med äs: ju mer du föraktar/hatar dig själv, desto längre sjunker du ner i det. Det är själva hatet mot sig själv som äs:et grundar i tror jag. Jag hade en hemsk period, då det kändes som att jag inte stod ut med mig själv, att vara i min kropp, varje dag. Jag hatade mig själv och hade sån ångest, jämt! Fy fan för det. Skulle vi tolerera att någon annan säger sådanna saker som vi säger till oss själva?Knappast. Idag mår jag tusen ggr bättre. Jag hatar inte längre mig själv. Därför skriver jag detta till dig. Jag vill inte att andra ska känna likadant. Det är inte fel att vilja gå ner i vikt för att bli snygg. Men glöm inte: Du är vacker, du är stark. lär dig att älska dig själv! Stor kram gumman,

2009-02-27 @ 15:10:52
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: Sara

Jag kan väl få din nya bloggadress sen? Jag följer ju din blogg (a)

2009-02-27 @ 15:26:20
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Linnea

Hm det vet jag inte riktigt, det är Faktikst Sandra som startade det hela, så kan snacka med henne, jag skulel bara få med fler folk :)

2009-02-27 @ 17:54:37
URL: http://need-to-be-thin.bloggagratis.se
Postat av: Linnea

Jag vill ha din nya blogg, tycker om att läsa i din blogg och snacka med dig ?

2009-02-27 @ 17:56:04
URL: http://need-to-be-thin.bloggagratis.se
Postat av: Alexis

Nej byt inte blogg! Säger som Simone, var stolt över att du gått ner så mkt istället, bloggen är ju bevis på att du faktiskt kan!



Ett midjemått på 61 cm är jättebra om man är 1.75, men jag är bara 161 så tro mig jag är inte så smal eg.

2009-02-27 @ 22:38:11
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0