taggad



Har sex dagar på mig att gå ner 2.5 kilo, minst.
För 54 bara måste jag väga när veckan är slut.
Ska se om jag gått ner lite till imorgon.

Har kommit på att jag måste gå ner nästan 0,4 kilo per dag för att nå det...
Hoppas på att det var massa mat och sånt som vägde idag då..

Det är inte helt omöjligt att lyckas hoppas jag..
För om man tänker såhär:

Ett kilo är ca 7000 kalorier.
Jag måste gå minus 2500 per dag för att lyckas.
Om man inte tränar bränner man ca 2000 per dag.
Om jag gjorde som idag och tränar bort 600 kalorier, så bränns fler bort bara för att man tränat.
Eftersom träning höjer kaloriförbränningen.

Nu åt jag ju typ 550 kalorier också..

Men sen gick jag på några promenader..

Och sen hoppas jag på att det var innehållet i min magsäck som vägde lite också..
Kram på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0