Under 50 i mars



Dagen har gått bra!
Frukost: 35 kalorier
Middag: 500 kalorier
Tränat: -600 kalorier
Plus promenader.

Även om jag åt mycket middag ligger jag alltså på minus:)
I fortsättningen ska jag nog fördela maten lite under dagen, man förbränner ju mer då.
Dock blev jag lite sur för en sak.
Vägde mig idag, 56.5 kilo visade vågen.
Jag som trodde jag vägde ung. 55.5 kilo!

Hursomhelst har jag satt upp ett mål.
Under mars månad ska jag komma ner under 50 kilo!
Denhär veckan vill jag komma ner till typ 52...
Under 54 ska jag iaf väga!

Det är inte okej att väga över 55.
Haha minns när jag var liten och tyckte att 40 var en hemsk siffra.
Ville aldrig väga över 40...
Men då var jag ju kortare också. Och mycket yngre..

Hursomhelst vill jag inte väga över 55!
Under 50 vore ju så skönt..
Skulle bara vilja väga mig hela tiden för att se att vågen var under 50.
Så härligt.
Vilken lättnad! (haha)

Vill komma in i en såndär cykel som jag var i förut.
Gick upp, gick till skolan, gick hem på lunchen (oftast, ibland åt jag iof i skolan ändå), kom hem från skolan, sprang 5 km, åt middag, gick och la mig.
Då gick jag ju verkligen ner snabbt i vikt!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Rutiner är det bästa en människa kan ha! jag hade också såna förut.. som gjorde att jag gick ner i vikt massor. hoppas du hittar några sånna igen. det är vad jag försöker i alla fall



och bra jobbat med dagen!!

kram

2009-02-23 @ 22:38:41
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/
Postat av: Mysan

det är självklart helt okej!!

jag ska fixa till min länk sida också nångång när jag fattar hur den funkar¨^ lär mig lite om min blogg varje dag! och då kommer jag länka till dig om det är okej?



kram <3

2009-02-23 @ 23:41:39
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0