skulle vilja ha denhär dagen ogjord, har aldrig varit med om något så pinsamt..

Har aldrig skämts såhär mycket i hela mitt liv.
Jag var och gymmade med en kompis och jag tänkte att nu fan ska dethär äckliga fettet bort.
Jag har vägt 55-56 kilo hur länge som helst nu, känns som det aldrig går neråt.
Hursomhelst vred jag upp farten och höjden på springbandet ganska mycket och sprang riktigt länge.
(sprang 12km/h med 8 graders lutning om det säger er någonting..)
Vet inte vad som tog i mig men jag fick världens energi, tror jag sprang i lite drygt 20 minuter.

När jag hade sprungit lite drygt 20 minuter så hände världens mest pinsamma sak.
Usch fyfan.
Jag mådde inte illa eller någonting men plötsligt spydde jag. På gymmet.
Jag dog.
Tur att det inte var så mkt iaf, det gick ganska fort att torka upp.
 Men fyfan vad pinsamt. Kommer aldrig gå till det gymmet igen.

Det jobbiga var att jag inte kände något som helst tecken på att jag skulle spy innan.
Utan det bara kom.

Fördelen är ju att en del kalorier försvann. haha, man måste ju se allt från den ljusa sidan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0