Natachas ben





Måste bara säga att jag älskar Natacha Peyres ben! Tycker dom är jättefint smala.
Blir så peppad när jag ser bilder på massa smal ben. vill bara börja min fasta!
Jag har laddad upp med sjukt många ursäker nu som jag ska använda för att slippa äta på 10 dagar.

Har bestämt mig för att det ska bli tio dagar.


Och ni kan räkna med att jag kommer uppdatera väldigt mycket här. Jag har inga läxor (jag ska fasta under lovet), kommer förmodligen inte orka träna speciellt mycket och jag måste ha någon sysselsättning.

Är så sjukt taggad nu! Kommer satsa allt! Ska klara dethär! tänk fyfan vad skönt att väga typ 51-52 kilo:) najs.

Då har jag nått min målvikt.

De senaste tre åren har jag gått och tänkt att jag velat väga 52. Vilken befrielse att väga det! Att man lyckats.

Jag ler inombords.
Jag är säker på att jag klarar det.

Ingenting kan stoppa mig!

Nu har jag alla ursäkter jag behöver!


Innan fastan ska jag:

- Ta massor av foton på mig själv så jag kan jämföra senare. (även brösten, haha, men seriöst de har blivit mycket större nu när jag gått upp "bara" typ två kilo..

- Ta massor av mått, överallt! Handleder, vader, midja, byst (haha), armar, osv...

- Väga mig! (på en exakt våg som verkligen visar vad jag väger, på gymmet, inte på vår sugiga våg hemma).

Jag har en liten bok i mitt rum där jag skriver ner alla bortförklaringar jag ska använda. Sjukt smart! t.ex. Jag ska träffa en kille på fika under lovet (= jag säger att jag ska röntga mig dagen efter och bara får dricka = jag kan dricka te). Haha.:)

Åhhh nu vill jag bara att det ska starta!!! Jag har börjat med lite mindre portioner nu för att jag vill börja gå ner lite nu och för att inte tänja ut magsäcken och bli mer hungig.

Fastan börjar på fredag!! Wihue!
En skoldag iof men jag ville ha 10 dagar. Och orkar inte med att fasta måndagen efter lovet. Vill inte vara helt borta när skolan börjar, haha, jag är berädd på allt:)

Tror inte jag ska äta några vitaminer under fastan.  Är säkert massa sockertillsatser och sånt och jag vill inte ha sånt i mig. Jag vill ha en så ren fasta som möjligt.

Här är vad jag ska stoppa i mig:
- buljongsoppa
- te
- vatten

Längtar till fredag...


Kommentarer
Postat av: lise

Det är ok gumman. :) börjar min fasta idag, håll tummarna för mig :) <3

2009-02-17 @ 09:26:01
URL: http://xia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hennes ben är verkligen fina! vill också att mina ska se ut så där :P

2009-02-17 @ 10:55:24
URL: http://unpretty.blogg.se/
Postat av: Mysan

Hennes ben är underbara!

2009-02-19 @ 13:41:10
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0