Mens

Picture of Grieta Bastika

Vaknade väldigt tidigt idag.
Har redan varit uppe i nästan två timmar och klockan är bara nio.. (vi har lov).
Har redan ätit frukost. Tyvärr hamnade den på fler kalorier än gårdagens.
Menmen. Jag ska äta mindre till middag ikväll.
Och sen ska jag träna.

Juste!
Jag fick mens idag igen:)
De senaste 5 månaderna har jag bara haft mens 2 ggr, en gång i december och nu.
Men iof bryr jag mig inte så jättemycket om den längre.
Jag har läst om att mensen försvinner. Men det är bara om man aldrig haft mens innan man ska vara orolig.
För kroppen kanske inte utvecklas som den ska då.

Men annars så kommer den tillbaka.

Men det är ändå skönt att den är här, blir mindre orolig då.
Det är liksom ett tecken på att allt är normalt.
Senaste tiden har jag ätit så dåligt att det vore konstigt om den inte kom tillbaka.

Kan förklara att jag känner mig extra uppsvälld också.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0