Måndag



Nu är det dags..

300-500 kalorier per dag typ.

Och träning därefter.


Jag ska bli smal!

Jag vill väga under 50..

Jag orkar inte misslyckas med dethär.
Nu ska jag bli smal!

Sen har vi ju bröstproblemet.
Jag tycker inte det är snyggt med stora bröst om man är tjock.
Jag tycker inte stora bröst är snygga överhuvudtaget faktiskt.
Men normaliga bröst är snygga.

Jag skulle kalla mina bröst små, men de finns ändå.
När jag blir smalare försvinner de helt!
Grymt jobbigt.

Men jag ska gå ner i vikt ändå...
Hoppas på att de hinner växa mer..

Jag önskar att jag hade sjukt stora bröst, haha, för då skulle det inte finnas något hinder för att gå ner i vikt.
Då skulle jag kunna väga typ 45 kilo och ändå ha bröst:)
Jaja.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: novalita

tänker ibland att om jag bara hade stora bröst skulle jag kanske inte behöva va så smal. för då skulle min kropp kunna va proportionerlig även öm jag väge mer än 55. nu känns det som jag är tvungen att väga under 50 för att fettobenen ska matcha den underutvecklade överkroppen.

men du e superduktig som gått ner så mkt!!!

kram!

2009-02-24 @ 21:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0