Hej.

Picture of Nynke van Verschuer Picture of Nynke van Verschuer

Är så sjukt trött hela tiden nu. Fan vad skönt det ska bli med lov.
Bara sova ut ordentligt!
Jag ska sova typ 10-12 timmar och sen ta massa promenader på dagarna:)
Eller nått. Det är vad jag är sugen på just nu iaf.

En sak förstår jag inte riktigt.
Det är en tjej i min klass som är helt öppen med att hon inte äter.
Eller alltså, om man äter i matsalen och hon inte äter och ngn frågar varför svarar hon att hon vill gå ner i vikt.
Så enkelt liksom, utan att hålla på med ursäkter och ljuga.
Men jag skulle personligen aldrig klara av att göra så.
Vill inte ha anorexia-rykten.

Hon äter bara mat varannan dag och då äter hon max 1500 kalorier, och det mesta från frukt.
Sen tränar hon fem dagar i veckan.  Plus att hon har MVG i alla ämnen.
Jag förstår verkligen inte hur hon orkar. Faktiskt.
Jag har knappt någon energi som det är nu och när jag inte äter har jag mindre energi, och jag klarar knappt av skolan.
Jaja.

Kommentarer
Postat av: J

Förstår inte hur vissa kan vara så öppna om det, jag tycker det bara är pinsamt. :O

Hon måste typ vara omänsklig. Jag har inte heller knappt någon energi i kroppen. Aja, ha en bra dag! :'D

2009-02-20 @ 17:41:08
URL: http://feebleness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0