Fettisdag

Fan.
Hatar fettisdagen.
Frukosten var ca 130 kalorier.

Sen tränade jag bort ca 500-550 kalorier (skrev det under iof.).

Efter det mådde jag jättedåligt. All energi försvann och jag fick svårt att andas.

Vet inte riktigt varför.
Hursomhelst tog jag en macka m pålägg - 100 kalorier.

Sen fick jag lite småångest. Ångrade att jag åt mackan.
Så jag gick en pw till ett fik där jag träffade tre kompisar.
De åt semlor - inte jag - jag sa att jag redan ätit en semla idag och att jag egentligen inte tycker att de är så goda.
Jag satt där och drack vatten medan de andra fettade i sig massa semla - fyfan vad glad jag kände mig!

Sen gick jag för att fylla på mitt vattenglas. Och på vägen tillbaka så svimmar jag! Med vattenglaset så att det går sönder! På fiket. Usch vad pinsamt det var...
Jag sa att det nog berodde på lågt blodsocker, dum som jag var, jag kan få det ibland.
De propsade på att jag skulle äta en semla. Och idiot-jag gjorde det.

Sen till middag kom mamma hem med hämtmat och fast jag knappt orkar äta upp hela portionen gjorde jag det ändå. Restaurangportioner är ju grymt mycket större än vanliga..

Orkar inte räkna ut hur många kalorier jag fått i mig idag.
Hoppas bara jag inte gått upp någonting..


Kommentarer
Postat av: pam

Oj vad söt du är! :D

Tack! Glad man blir utav dina kommentarer!

Hoppas att allt går minst lika bra för dig?

Kramar

2009-02-25 @ 11:34:55
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0