fasta?

Jag har precis läst pams blogg och shit vad man blir sugen på att fasta!
vi har sportlov snart och jag funderar på att fasta lite då.. fast jag vet inte.
kan bli svårt att göra det eftersom jag kommer träna en hel del.
om det stämmer med att man går ner typ 0,5 kilo varje dag under en fasta, och jag skulle fasta i typ 8-9 dagar skulle jag gå ner 4-4,5 kilo.. Skönt det vore! Och då har man ju krymt magsäcken och kommer äta mindre portioner.
Jag får ta mig en funderare..

Dock har jag ju två problem. Sjuksystern och mina föräldrar.
De kommer ju märka om jag inte äter. Och vad kommer sjuksystern säga om jag går ner mer?
Jag vet en sak jag kan göra med sjuksystern iaf. Jag kan dricka sjukt mycket vatten, typ 3 liter! då går jag ju upp 3 kilo tillfälligt. Och sen kan jag kanske lägga stenar elr någonting i bh:n... haha.. eller så kan man skylla på att man varit sjuk.. jaja det löser sig nog..

föräldrarna är dock lite svårare.
att skippa middagen i 8-9 dagar.. en eller två dagar är lättare att komma på ursäkter till. men 8-9 dagar i rak är lite svårare. Att träna varje dag precis under middagen kan ju låta lite konstigt...
ska fundera på saken. Vore stört kul iaf. älskar att bevisa för mig själv vad jag går för! att visa att jag klarar av sånthärnt!!
nu är jag sjukt taggad. det vore kanske kul med fasta!
kram på er


Kommentarer
Postat av: lise

Jag vill oxå fasta, det är underbart och man känner sig så ren :)

2009-02-16 @ 20:33:57
URL: http://xia.blogg.se/
Postat av: lise

Jag vill oxå fasta, det är underbart och man känner sig så ren :)

2009-02-16 @ 20:34:09
URL: http://xia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0