fan

Allt går helt åt helvete.
Jag har blivit fetare samtidigt som jag blivit tvångsvägd av sjuksystern och nu måste jag gå och väga mig där med jämna mellanrum. Orkar inte.

Jag ska väga mig om några veckor igen och sen förmodligen om några veckor senare igen.
Men jag funderar på att gå på vägningen om några veckor och sen strunta i den sista.

Jag har förklarat att ABSOLUT inte försöker gå ner i vikt och att jag börjat träna mer och skaffat ett godisförbud. Och att jag gått ner i vikt därför men det var inte min avsikt.
Hon verkade gå på det men sa att hon ändå var tvungen att väga mig en gång till bara för att liksom. För hennes viktdiagram över mig visar ju att jag gått ner från 65 kilo till 55 på ett halvår...  vilket är ganska mycket om man inte försöker gå ner i vikt.

Jag var faktiskt nere på 54 kilo för typ tre veckor sen också...
Nu är jag fetare.

Och måste bli smalare.
Min plan är att inte försöka gå ner så mycket i vikt utan mest bygga muskler och förlora fett, då kan man ju t.o.m gå upp i vikt. Och sen efter vägningen så fastar jag grymt mycket så att alla muskler försvinner också, för muskler är fult!

Om jag går ner till nästa vägning kommer sjuksystern ringa mina föräldrar och meddela att jag gått ner. Hon är typ tvungen att göra det.
Vill verkligen inte att mina föräldrar ska veta någonting.
hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0