-0,7 kg sen igår!



Picture of Alexandra SukhovaPicture of Alexandra Sukhova

Kom nyss hem från träningen.
Tror jag brände ungefär 500-550 kalorier. Plus att jag gick ungefär (rätt långsamt) 40 minuter (ung 4,5 km).
Jag passade på att väga mig också, nu väger jag 55,8 kg. Alltså är jag tillbaka på 55-kilos sträcket. Skönt!
Det är förresten -0,7 kilo sen igår!

Och det kan ju inte bara ha varit magsäcksinnehållet som vägde igår för jag hade bara ätit 40 kalorier innan jag åkte till gymmet och vägde mig (igår) och inte druckigt någonting.
Duktig jag känner mig.

Tror dock inte jag kommer gå ner 0,7 kilo varje dag men det är bra att jag gjorde det nu för jag måste ju gå ner 0,4 kg varje dag denhär veckan för att komma ner till minst 54, och då är det bra att ligga lite före, och sen vill jag ju gärna gå ner mer!

Har typ ingen energi nu. När jag gick förrut så var jag tvungen att stanna till hela tiden för att andas. Så det var ju ingen pw direkt.. Menmen.

Hoppas det går bra för er! kram!

Kommentarer
Postat av: mickis

Oj, går du bner så mkt varje dag=

2009-02-25 @ 09:35:28
URL: http://babydollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0