jaha

Har inte fått tillbaka min dator än.
Har läst alla era kommentarer och ni är jättegulliga, hinner dock inte svara nu..

Jag mår så jävla dåligt.
När jag fick reda på att jag var sjuk åt jag inte på fem dagar, drack endast vatten..
´sen dess har jag bara druckigt juice...
och det är svårt att svälja..
jag gör det inte för att jag vill vara smal, jag gör det för att jag inte har någon ork.

har liksom knappt orkat gå upp ur sängen..
har gråtit så mycket att jag spytt...

jag tror ärligt talat inte att jag kommer överleva, det lät inte på doktorn som om jag skulle göra det.
hursomhelst kommer jag dö smal iaf.... men vad är meningen liksom?
jag förstår ärligt talat inte vad meningen med allting är?

är väldigt ostabil också, ena sekunden är jag skitirriterad andra sekunden förlåtande och vill vara vän med alla.
just nu är jag irriterad... varför ska dethär hända mig? vad är meningen? hur stor är risken liksom? och varför säger alla att dom ska sluta äta och vräker i sig mat ändå? Det är ju bara att sluta äta? vad är det egentligen som är så frestande?..,,,,,,,,,

sen är jag skitförbannad på min närmaste kompis. hon förstår verkligen ingenting. jag ringde  henne så fort jag fick reda på att jag var sjuk och berättade det för henne, hon blev jätteledsen och rädd men sa att hon var säker på att det skulle ordna sig. kändes bra att prata med henne ändå.
men sen efter det har hon liksom inte brytt sig. hon undviker att prata om det medan alla andra jag känner vill snacka jättemycket om det, jag vill ju att det ska vara tvärtom! Jag orkar inte snacka med alla jag knappt känner och jag vill att min närmaste vän ska finnas där för mig och hjälpa mig.
 men hon undviker att prata om det! jag orkar inte.. jag har sagt till henne att jag behöver henne där och att jag vill ha henne att prata med. hon säger att hon försöker men att det är svårt, att hon mår så dåligt av det.. typ..
men det är ju jag som är sjuk. problemet försvinner liksom inte för att man inte pratar om det.

dethär gör att stämningen är lite spänd mellan oss. det blir så tillgjort när hon verkligen försöker undvika ämnet. för en timme sen bråkade vi. dethär orkar jag verkligen inte.

kram

Kommentarer
Postat av: Ellen

ta hand om dig! Jag vet att du kommer klara det här. Skit i allt annat, det är nu du ser vilka som är dina verkliga vänner. Jag tror din närmsta kompis bara innerst inne är orolig för dig och inte vet hur hon ska tackla situationen. Det kommer lösa sig mellan er. kram

2009-04-08 @ 19:03:54
URL: http://ellensize
Postat av: tess

shit, gumman, jag blir helt förkrossad för din skull. Fokusera nu på att klara dig och ta tag i resten sen! Jag förstår att du har svårt att se meningen med allt det här nu, det är så man själv undrar om det verkligen är så viktigt. Lycka till nu, med allt!!!

2009-04-09 @ 00:48:08
URL: http://nuskadetske.blogg.se/
Postat av: Jenna

det kommer bli bra gumman, du klarar det du är stark

2009-04-09 @ 10:07:45
URL: http://jennasmelody.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag brukar följa din blogg och var jätte chockad stackare :( de är bara att skriva till mig om det är något , hoppas det går bra för dej kram

2009-04-09 @ 19:48:08
URL: http://stressed.blogg.se/
Postat av: Mirry

Ska man välja ett traditionellt påskägg eller ska man kanske ta ett lite trendigare?! Jag har beslutsångest, hjälp mig ;)

2009-04-09 @ 20:22:46
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: sara

alla reagerar olika, din kompis bryr sig säkert hur mycket som helst och tänker på dig hela tiden iomed din sjukdom, men hon är kanske rädd att verka svag inför dig, när det kan tyckas att det är hon som ska vara den starka nu när du är sjuk. hon behöver nog också tid att bearbeta det. Jag har följt din blogg ett tag och blev väldigt ledsen när jag läste att du blivit sjuk. jag hoppas verkligen att du blir frisk!

Kramar!

2009-04-09 @ 22:37:28
Postat av: mickis

Men gud vadå döö?

Vad sa doktorn?

2009-04-11 @ 20:00:19
URL: http://babydollie.blogg.se/
Postat av: Alexis

Jag tror visst att du kommer klara dig, du måste vara stark nu och tro på att allt kommer bli bra. Jag tror inte heller att din kompis inte bryr sig, hon tycker nog att det är en skitjobbig situation och har svårt att visa sig ledsen. Säg till henne att det är ok för henne att visa sig svag och säg att du vill prata om det.



Ta hand om dig, jag tror på dig! Kram!

2009-04-13 @ 11:25:46
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Någon mer än jag som tillåter mig själv att må dåligt för uppmärksamhet? Vill du läsa mer om det gå in på mig blogg.

2009-04-13 @ 20:28:38
URL: http://stressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0