hej

Idag var en bättre dag.
Jag har inte tränat en enda gång den här månaden men idag tvingade en kompis med mig till gymmet.
Hon tycker att jag ska komma igång och göra allting som jag brukar för då kommer det bli bättre. Det är inte bra att sitta sysslolös för det leder bara till att man tänker för mycket.

Och det har hon verkligen rätt i.


Det var skönt att träna men jag orkade inte med så mkt, joggade ett litet tag och gick sedan, märkte att jag har grymt lite kraft i kroppen vilket förmodligen beror på hur jag mått men också på att jag ätit väldigt lite på senaste tiden.


Av gammal vana vägde jag mig även när jag var på gymmet.

Fick en liten chock nästan, 47 kilo har jag kommit ner i...

Det betyder att på de här drygt 20 dagarna har jag gått ner typ 8 kilo.. om inte mer..

Mitt bmi ligger nu på 16.3..


Jag kunde inte låta bli att bli glad.

Jag har bara haft på mig mjukisbyxor hemma och tajts i skolan senaste tiden men nu testade jag jeans också och de satt mycket lösare nu.

nej, nu tusan ska jag bli frisk från dethär och sen ska jag komma ut ur det här starkare och vackrare än någonsin!

Ett tips till er som vill gå ner i vikt är ju verkligen att bara leva på juice och vatten i 23 dagar. Att gå ner typ 8 kilo på det är det ju verkligen värt. Tänk, att lida i tjugo dagar klarar man ju verkligen när det handlar om hela åtta kilo fett.

Förresten.
Min mens är helt cp, sen oktober har jag haft mens två gånger...
typ en gång i december tror jag och en i februari/mars någon gång...
borde den inte ha kommit tillbaka helt när jag började äta igen?
jaja, det är inte så att jag förväntar mig att den ska komma tillbaka när jag går så här fort..

Just btw, jag har inget egentligt mål ner över hur mkt jag vill gå ner. men under 45 vill jag ligga.
en positiv sak med att ha leukemi är att ingen misstänker en för anorexia för att man inte äter, alla tänker ju bara att man mår dåligt tillfälligt och att man äter sämre, och sen om jag blir frisk igen så kan jag ju bara behålla vikten.. då kommer ju ingen ifrågasätta någonting..
Kram


Kommentarer
Postat av: Jenna

vad duktig du är! du är antagligen sjukt snygg nu :)

din mens är nog konstig eftersom kroppen ställt in sig på svält... men den borde komma tillbaka om du börjar äta mat.

stay strong girl<3

2009-04-24 @ 08:20:45
URL: http://jennasmelody.webblogg.se/
Postat av: Alexis

När du blir frisk kommer du ha världens snyggaste kropp! Kram

2009-04-24 @ 11:51:25
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är de för psykopater som skriver att du kommer bli sååå snygg? Snälla du lider av leukemi! DU KAN DÖ och u tänker på vikten..fyfan

2009-04-24 @ 21:43:30
Postat av: selena

Åh vilken härlig känsla att ha tappat så mycket! :D

2009-04-26 @ 17:39:45
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0