En sommar att se fram emot

Jag ska lägga ner bloggen tror jag.
Helst av allt skulle jag vilja veta vad jag visste nu - spola tillbaka till då jag startade bloggen och börja om mitt liv. Utan att bli sjuk också såklart. Inte hålla på och sega mig med att gå ner i vikt, plugga mer, festa mindre och satsa mer energi på människor jag tyckte om. Tänk vad mycket man kan lära sig på mindre än ett år...

Idag åt jag en glass.
Jag har ätit så otroligt lite på senaste tiden. Mest druckigt massor och den senaste tiden har jag ätit lite småsaker som typ fil och yughurt.. Men idag åt jag en glass. Iof bara en isglass men ändå.
Jag tycker det är bra att jag hållt mig till så lite mat på sistonde eftersom jag gått ner i vikt men jag hade hellre velat klara gå ner i vikt som en följd av att jag mådde dåligt.
Har ju ingen aptit nu längre..

Men jag åt ändå en glass idag.
Totala intaget hamnar ju fortfarande på under 100 kalorier så det är inte så att jag oroar mig över att gå upp efter glassen, men jag mår ändå lite dåligt av den.
Äh skitsamma. Har bestämt att jag kan få äta sånnahär glassar med 80 kalorier i sommar.

Förra veckan bokade jag och tre tjejkompisar en resa till spanien. Vi ska bo i en kompis hus ensamma i fem veckor, sen ska det komma massa människor under hela sommaren och bo där någon vecka var, vi kommer som mest bli 15 personer och som minst sju. Skitkul kommer vi ha det.
Jag ska ligga på stranden och äta en sallad varje dag. Sedan ska jag dricka massa drinkar och festa hella kvällarna.
Jag kommer förmodligen inte gå ner i vikt då men inte gå upp heller, eftersom jag endast kommer äta en sallad om dagen... men det är ju så jävla många kalorier i alkohol!  Varför det liksom?

Fan vad kul det ska bli iaf.
Längtar jättemycket.
Känner att jag bara mår bättre och bättre.
Imorgon ska jag försöka äta middag kanske, mamma ska göra soppa för det kanske blir lättare för mig att äta då.
Nu när jag har någonting att se fram emot, nu när jag har bestämt mig för att överleva så börjar jag må bättre. känns inte allt för avlägset att äta någonting.
Men såklart ska jag inte gå upp i vikt..

Puss puss puss puss puss


Kommentarer
Postat av: Jackie

Nej, ta inte bort din blogg! Du har ju lyckats gå ner i vikt nu, vill se hur det går för dig.

2009-04-28 @ 06:31:51
URL: http://shaackii.blogg.se/
Postat av: pam

Det där va väldigt fint sagt. Dina ord betyder jättemycket. Tack! <3

2009-05-03 @ 12:30:50
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0