drop

Oj, märker att jag fått en del kommentarer men jag hinner verkligen inte svara på dem nu.
Är inne på syrrans dator och hon ligger i badet, kommer om kanske fem minuter.
Tänkte bara köra en snabb uppdatering:
Maten har gått sådär, jag har varvat fastning med hetsätning och mått allmänt dåligt.
Att annat har gått helt uselt. Helt jävla riktigt uselt.

Jag har mått ganska dåligt på sistonde och fått konstiga symptom, typ massa blåmärken och sår som inte läks, haft huvudverk och svårt att koncentera mig. Idag fick jag reda på en hemsk sak, jag har leukemi.
Imorgon ska jag till doktorn och få massa piller och sånt typ. Kommer få strålbehandling och det betyder väl att man tappar allt hår? Jag orkar inte, jag orkar verkligen inte.
Vad fan betyder dethär? Tänk om jag dör? dör liksom.. vilket kraftigt ord...
allt är så meningslöst.
ingenting är värt någonting..
orkar verkligen inte.

får tillbaka min dator snart iaf. troligtvis i helgen eller på måndag. kan skriva lite mer då..
dethär händer inte mig! vafan jag orkar verkligen verkligen inte.

nu känns ju alla mvg jag strävat efter helt meningslösa, om jag dör snart. borde jag inte ägna mer tid till att njuta och umgås. kommer ändå inte orka hålla betygen uppe...
fan jävla piss skit helvete. vad betyder någonting egentligen?


Kommentarer
Postat av: Sandra

-Styrkekramar- Läst din blogg länge och det är inte förens nu som jag kommentarer. Hoppas verkligen du klarar dig, ta vara på varje dag!

2009-04-02 @ 00:07:54
URL: http://messydiary.blogg.se/
Postat av: Jackie

När jag först läste symtomen tänkte jag; "aha! det är varandet mellan fasta och hets, för det har jag gjort, och jag har precis samma symtom".



Men nu blev jag rädd, jag hoppas för allt i världen att du klarar dig igenom det här. 9/10 överlever leukemi! Och de 1/10 som inte gör det, har varit äldre, 60-80 år :)

Jag tror på dig, hoppas verkligen att du klarar dig, psykiskt och inte bara fysiskt <3

2009-04-02 @ 00:42:12
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: Alexis

Åh gumman! Jag håller tummarna och ber för dig nu. Du kommer klara det här ju, som Jackie säger yngre människor klarar av cancer mkt lättare och det kommer du också göra. Massor av kramar!

2009-04-03 @ 21:40:22
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: j

beg for you!

du kan ta dig igenom det right.

hoppas allt går bra, det gör ont i mig även om jag inte känner dig

kramar!

2009-04-06 @ 00:15:47
URL: http://yourenemy.devote.se/
Postat av: Sara

Gumamn då! :( Vet inte vad jag ska säga riktigt, låter så jobbigt.. Kan inte säga mkt mer än att jag finns här om du har lust att snacka!

Tänker på dig.

Kram

2009-04-07 @ 10:55:06
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: jo

en kompis fick det med, för två år sedan. strålbehandling gör inte nödvändigtvis att du tappar allt hår, men du blir dock lite mer tunnhårig oftast. hon överlevde det, ett halvår på kemo och nu är det borta, antagligen för alltid eftersom chanserna att få tillbaka det är mindre än om man inte har haft det. detta är inte armageddon, även om det känns så. önskar dig lycka till, detta klarar du av. stay strong<3

2009-04-08 @ 01:05:43
URL: http://beuty-skindeep.blogspot.com
Postat av: Linnea

jag har blivit medlem på ditt forum nu , lång tid efter :P jag heter perfection.

2009-04-08 @ 13:05:52
URL: http://need-to-be-thin.bloggagratis.se
Postat av: becky

Håller tummarna och hoppas på att det vänder och att du blir frisk. Fy fan vad hemskt.

2009-04-14 @ 19:10:25
URL: http://becky84.blogg.se/
Postat av: e

jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag hoppas verkligen att du blir frisk. ingen förtjänar cancer. jag är verkligen ledsen.



mycket omtanke /e

2009-04-26 @ 21:10:54
Postat av: E

jag vet inte vad jag ska säga riktigt, men jag vill att du ska veta att jag bryr mig. det finns ingen som förtjänar cancer och jag hoppas verkligen att du blir frisk.



ta hand om dig.

mycket omtanke /E

2009-04-26 @ 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0