Lättare mål för en loser som inte kan klara sina



Om fem minuter är det måndag.

Då kommer vardagen igen.
Och det är på vardagarn jag ska gå ner.

Jag kollade på kalorier.se förut.
Om jag ska gå ner åtta kilo på en månad ska jag äta minus 212 kalorier varje dag.
Det betyder att jag får äta typ ett äpple och sen träna som sjutton varje dag.
Det betyder att jag inte får vara onyttig, inte ens på helgerna.

Detta var fan inte kul att höra.

Kan inte fem kilo bara vipps försvinna liksom?


Om det bara hade varit tre kilo kvar hade det varit lättare.
Åtta är fan inte roligt.

Jag SKA nå 55 kilo tills den 18:onde.
Och jag SKA nå 52 kilo tills nyårsafton.


Så, det kändes bättre.

Då är det bara fem kilo kvar.
Minst.

Mina första fem kilo gick jag ju ner på typ en månad..
Wish me good luck!!
Och lycka till allihopa.

Nu ska jag sova bort något gram..


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilket tjatande

2008-09-15 @ 18:32:12
Postat av: pam

åh verkligen? :D Hjälper det dig eller?

Kram och tack

2008-09-15 @ 18:39:22
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: Sofia



Läste på Pams blogg att du tipsa om chilivatten för att det förbränner mer. Det finns typ kokong piller, eller vad det kallas^^ som hjälper förbränningen också! Jag tar Paulúns viktomin om jag känner att jag är på väg att svulla. Gör så att magen känns tom och bra efteråt^^



Shit at kunna gå ned åtta kg på en månad! Hur lyckades du gå ned ens fem!! Förbannat duktigt av dig!!



Kramen!

2008-09-15 @ 19:50:13
URL: http://crashingdown.blogg.se/
Postat av: Sofia



Kolla lite nu igenom din blogg också. Härlig blogg du har! Du skriver på ett enkelt sätt liksom. Och med sköna mellanrum^^



låter kanske värsta geeky men jag tycker faktiskt att du verkar ha en skön blogg på det sättet!^^



Kram

2008-09-15 @ 19:55:25
URL: http://crashingdown.blogg.se/
Postat av: Sofia



Kolla lite nu igenom din blogg också. Härlig blogg du har! Du skriver på ett enkelt sätt liksom. Och med sköna mellanrum^^



låter kanske värsta geeky men jag tycker faktiskt att du verkar ha en skön blogg på det sättet!^^



Kram

2008-09-15 @ 19:55:48
URL: http://crashingdown.blogg.se/
Postat av: moi

du kommer klara det! jag tror på dig, tjejen. håll huvudet högt och tänk positivt, stay strong. jag har tänkt nå 40 kg till januari. vi ska klara det, eller hur?! :) kramar!

2008-09-15 @ 21:50:55
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0