Ny grej

Snart ska jag till skolan.
Har inte skrivit på några dagar nu.

Internet har krånglat.
Segt.

Hur som helst håller jag på att testa en ny grej.
Att jag inte ska äta någonting onyttigt. alltså typ godis, chips, läsk, kakor och sånt.


Brukar alltid äta lite varje vecka iaf.

Och det är inte bra!


Så jag ska fortsätta äta ganska normalt men helt skippa sånt.

Och sen när jag känner att jag klarar av det.

Då ska jag dra ner på maten rejält.

Bra va?


Tänkte köra typ två veckor såhär och sen en månad med lite, lite mat.


Och sen ska jag träna stört mycket!

Bra va?


Kommentarer
Postat av: Isa

Det låter som en mycket bra idé, lycka till!

2008-09-03 @ 16:19:50
URL: http://bmi.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0