(nästan) ett problem mindre.



Åh.
En bra sak som hände idag iaf.

Jag hade 262 kalorier godis liggandes i köket.
Alla i familjen hade varsin sån liten påse.

Och alla utom jag har ätit upp mitt.


Jag vill inte att det ska ligga där för det kan hända att jag tar det.

Men det känns så onödigt att slänga, på något sätt.


Idag lyckades jag iaf ge bort 174 av de kalorierna till en kompis utan att behöva äta något av det själv.

Det var ju bra!

Så om jag blir hetsig så finns det bara 87 kalorier.. Och det är ju inte så farligt.
Elr jo det är ju inte bra men det är inte jättedåligt.


Älskar verkligen det godiset så om det fortfarande är kvar (om ingen i familjen "råkat" ta) så ska jag nog unna mig lite någon dag senare i veckan.

Så kanske jag kan hoppa över ett mål istället.

Och om jag inte ligger allt för långt ifrån mitt mål.


Äh vi får se.
Vore skönt om någon råkade äta upp det så att jag slipper tänka på det.


Kommentarer
Postat av: pam

Det är en bra plan. =)

Men tro att jag hittat en bra diet jag ska försöka följa! Hur går allt för dig och hur mår du?

Saknat din blogg!



Kramar

2008-09-22 @ 20:11:00
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: pam

En diet jag tänkt lägga upp lite senare eller imorgon på morgonen. =) Bara frukt dock.

Ja jag håller med dig, jag ska inte fasta, kommer inte må bra av det. Jag blir så sjukt lätt deppig då osv.

Ska äta minimalt iallafall.



Okej, vad skönt att höra! Skönt att det går åt rätt håll.

Kram!

2008-09-22 @ 20:32:07
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0