Morgon



Idag blir det ingen frukost, väldigt lite lunch och lite middag.
Kanske kopper dricka alkohol sen på kvällen.
Får se.

Om jag dricker alkohol ska jag iaf röra på mig väldigt mycket så att jag inte blir fetare.
Igår och i förrgår åt jag ju inte heller frukost.
Men då var det inte jobbigt.

Idag är jag verkligen hungrig.
Men det är en skön känsla faktiskt.
Känns som om man känner att den suddar bort massa fett. Liksom..

Kanske ska träna idag.
Har inte bestämt mig än.
Är fortfarande väldigt sjuk.

Men då kan jag väga mig igen (det är alltid på gymmet jag väger mig).
Och jag vill verkligen veta hur mycket jag väger!

Lycka till allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tror definitivt att peppar får upp förbränningen också! I annat fall så gör förmycket peppar så att maten smakar sjuuukt äckligt :P haha ^^ Salt ska du ta det lugnt med bara! Det är jag nästan lite rädd för.. även fast jag kan salta på ganska bra när jag kokar pasta.. ^^



Tycker det är skitbra att man kan se hur mågna kalorier man inte ska överskrida för att nå ett mål! men jag undrar om det är innan eller efter träning liksom :S det gör mig lite förvirrad ibland^^ Men skönt att se hur mycket man ska gå ned varje dag för att gå ned om du förstår vad jag menar^^ Fast jag tror itne man kan gå en rak linje ned hela tiden.. Den är som min.. Krokig upp och ned^^ Fast huvudsaken är ju att man går ned :P



Ett tips som jag fick för ett tag sen ä att du ska väga dig på morgonen! Då har du inga andra faktorer som att du harfått idig ngt under dagen som stör vikten och du får alltid en sann vikt som man inte kan "fuska" med om du förstår^^



Kram!!

2008-09-19 @ 13:54:02
URL: http://crashingdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0