Kan kanske inte fasta hela dagen idag



Idag ska ju vara min fasta-dag.
Och än så länge har jag inte ätit någonting.
Men det kommer bli svårt att undvika middagen.

För mamma är ledig idag och hon fixar därför en ordentlig middag idag.
Hon har liksom redan börjat förbereda den..

Fan.

Jag som hade hoppats på att det skulle vara som vanligt idag och att jag skulle kunna hoppa över den..

Kanske får äta lite idag isåfall..

Och fasta någon annan dag..


Men det blir svårt att hitta någon annan dag denhär veckan av lite olika anledningar..

Det skulle vara imorgon isåfall..


Idag har jag iaf tränat ganska mycket.

Hade friluftsdag i skolan idag iaf..


Och sen tänkte jag gå på ett pass lite senare ikväll..

Lycka till allihopa.


Kommentarer
Postat av: Sandra

varför fastar du när du kan gå ner i vikt om du äter? jag har fastat hit och dit flera ggr, men det har inte gett ett skit i slutändan. började käka, gick ner bättre...

2008-09-10 @ 17:16:19
URL: http://famousgirlfriend.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du e helt sjuk i huvudet du väger mer än vad jag gör och jag e 1,58 m lång!!!

2008-09-12 @ 14:24:43
Postat av: Anonym

oj, menade att du väger MINDRE än vad jag gör, och jag är ändå smal, och inte tjock.

2008-09-12 @ 14:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0