Inte äns sugen på någonting



Har precis varit i skolan men bestämde mig för att åka hem på lunchen.
Vi har lunch så himla länge och jag tänkte att jag kunde fasta idag. Och då blir det bara jobbigt att komma på ursäkter. Bättre att åka hem och säga att man äter hemma.

Imorse hann jag aldrig käka någon frukost. Jag som hade tänkt börja dagen med ett äpple elr nått när jag fastar så att kroppen inte ställer in sig på svält.
Men nu känns det ju onödigt att äta någonting. Jag är inte äns hungrig. Känner mig typ mätt.
Jag är sån att om jag inte ätit någonting en dag blir jag inte hungrig. Jag får alltid trycka i mig lite frukost på morgonen liksom..

Måste bara säga en sak. Tack för kommentaren K! Har inte du någon blogg man kan läsa?

Nu ska jag sticka iväg. Hejdå sålänge och lycka till med erat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du sjuk?

2008-09-06 @ 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0