Idag och igår..




Igår var en bra dag.

Frukosten var ett äpple.

Sen var det lite, lite skolmat.

Och sen inget mer i matväg.


Jag tränade däremot.
Ett pass på Sats och sen gick jag en halvtimmas powerwalk.

Gick så snabbt jag kunde.


Idag var en mindre bra dag.

Jag åt minimjölk och lite flingor till frukost.

Sen lite, lite skolmat.


Men sen när jag kom hem hetsåt jag massa fil med flingor.

Åt asmycket.


Sen gick jag en lång promenad.

Och sen har jag inte ätit mer.

Bra det iaf.


Imorgon tror jag blir min fasta-hela-dagen-dag.

Vill vara smal till helgen btw.

Ska nämligen köra lite klädpoker då...ångest...

ska väga mig snart också.

undra hur mycket jag väger..


Kommentarer
Postat av: isabelle

Supersnygg bild, hatar när man kommer hem och äter massa :( stay strong, kram Isabelle

2008-09-10 @ 12:27:23
URL: http://myskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0