Idag blev det frukost.



Igårkväll kunde jag inte gå och lägga mig.
Jag kände mig för fet.
Så jag gick ut på en powerwalk.

Mitt i natten.
Det var asmörkt och asläskigt.
Jag gick så fort jag kunde och jag gick typ sammanlagt 6 kilometer elr nått sånt.
Brände ungefär 400 kalorier.

Idag ska jag träna massor.
Så jag tänkte att det var bäst att äta frukost.
Vägde upp 20 gram K-special och 45 gram lättmjölk.
Det blev 93 kalorier. (92.8 för att vara exakt).

Tänkte ta lite majs elr nått istället men var verkligen inte sugen på det.
Bättre att köra efter mottot: ät vad du vill men i små mängder.
Då hetsäter man nog inte lika lätt.

Lycka till nu allihopa!
Och speciellt du, http://ellensize.blogg.se/, vi ska klara dethär!

Kommentarer
Postat av: moi

tack för kommentaren på min blogg :) och som svar på den så säger jag att jag tror självklart att du kommer att klara det! :) vi sitter alla i samma båt, så att säga och vi har samma mål bara olika nummer. du kommer klara det och jag tror på dig. stay strong. kramar

2008-09-21 @ 13:02:05
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0