Hey miss fatty,fatty...




I torsdags var en bra dag.
Jag gick promenader i sammanlagt 2 timmar. Tränade bort 500 kalorier på gym och rörde på mig allmänt mycket hela dagen.
Och sen åt jag endast lite, lite frukost och lite middag.

I fredags var en dålig dag.
Jag vaknade upp jättesjuk och blev lite deprimerad för det för jag orkar inte vara sjuk.
Blir ju det hela tiden nu för tiden.
Jag åt MYCKET lunch. MYCKET fil och flinger till mellanmål.
Ett till mellanmål med fil och flingor.
Sen en snickers.
Sen glass.
Sen åt jag massa onyttig snabbmat.
Sen var det fest.

Då blev det rätt mycket alkohol.

Med läsk.
Och några nötter.


Men jag har inte dåligt samvete ändå.

Lite kanske men inte mycket.

Märker jag att jag får för dåligt samvete måste jag sakta ner bantningen lite.

För jag ska inte få anorexia elr någonting sånt.

Vet att det är lätt att hamna i sånt..


Idag har jag ätit ganska mycket fil och flinger till frukost.
Sen en ordentlig men ganska nyttig lunch.
Och sen lite chips..

Inte bra dag.

Men jag är så sjuk och det känns faktiskt bättre när jag precis ätit.
Om det nu är en bra anledning..
Men skitsamma.

Orkar inte med mig själv ibland.
Försöker bara komma på massa bra anledningar.
Det finns ingen.
hejdå

lycka till ni och sabba inte allt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

om du äter mer regelbundet, så kommer du slippa dina hetsätningar, och du kommer må mkt bättre. :)

2008-09-14 @ 12:31:48
URL: http://famousgirlfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0