Hatar att äta middag borta



Åt lite lunch idag.

Jag gjorde iordning en ganska lite knäckebrödsmacka.
Sen satte jag på lite, lite smör.

Och sedan ost.


Sen tog jag fyra tuggor och sen slängde jag resten.

Sen gick jag upp på mitt rum och la mig.

Vara nära att jag inte gick ner till köket igen och tog mer mat.
Var sjukt hungrig och sugen.

Men jag hindrade mig själv och gick en promenad med en kompis istället.
Vi gick typ i 45 minuter.
Ganska snabb takt.

Sen var jag på middag på kvällen.
Åt massa mat.
Nästan som en vanlig portion var för mig förrut. Innan jag brydde mig.
Men jag visste att jag skulle behöva äta ganska mycket för de serverar liksom.
Och det blir konstigt att lämna massa.

Sen blev det efterätt.
Hade ångest för det.
Men jag var duktig.
Åt endast typ 10 gram glass.
Typ en tredjedels deciliter elr nått sånt.

Inte bra men kunde ha varit mycket värre!
Hade varit konstigt att inte ta alls liksom.

Dagen kändes inte så bra men eftersom jag tränat bort typ 800 kalorier och inte åt så mycket till lunch så jämnar det ut sig. De andra dagarna har jag ju ätit mindre men jag har inte tränat då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0