Halvbra dag som känns som jättebra dag!



Idag blev det lunch och middag.
Lite lunch och ganska lite middag.

Eller iof kanske det inte var så lite middag..


Jag åt med mina kompisar på resturang.

Och alla beställde samma sak.

Och jag var den enda som inte åt upp.


Och mina kompisar är lite halvt anorextiska..
Fast ikväll åt de ganska mycket.
Fattar inte varför de gjorde det...

Men då känner man sig bra bara för att man ätit mindre.
Men egentligen så har man ätit ganska mycket liksom..

Så jag tänker ändå denhär dagen som bra.
Eftersom jag sluppit undan mat jag skulle ha ätit liksom..

Slapp undan massa godis också tidigare idag!
Jag var med flera kompisar och alla skulle gå in i en godisaffär och köpa godis.
Tänkte att det är konstigt om jag inte köper liksom..
Hade gått och sagt tidigare hur gott det skulle vara med lite godis..

Så jag köpte litegrann.
La i några sånna där tuggummin man kan ta.
Och sen när de andra åt åt jag på mina tuggummin.

Sen skulle vi skiljas åt och då slängde jag godispåsen.
Fast jag var vääldigt sugen.
Tänkte att en godis gör väl inget.
Men hann hejda mig från att ta!

Nu känns det väldigt bra!

Har dock inte tränat idag.

Men är ju fortfarande sjuk liksom..

Har gått lite promenader iaf..
Och ska gå en promenad till ikväll tror jag.

Sen imorgon kanske jag kan träna?
Ska se hur jag känner mig då..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är sant >.< men man tänker ju starkt som stakt. Kanske att pepparhjälper till lite men inte lika mycket som chili! Bättre än inget dock^^



Hmm.. sant.. Men ändå.. Man blir ju bara snurrig av allt sånt igentligen.. man vet aldrig riktigt vad som gäller känns det som :P



Jag hatar dock det där sträcket lite. För man känner sig så sämst när man kommer över... Eofs så ställde jag nog in den i början lite väl optimistiskt när jag var typ tom i magen.. Men sen så... Nä jag vet inte... Känns bara konstigt och ajg känner mig lite sämst när jag ser sträcket, men den får en ju verkligen att vilja kämpa mer^^



Ett tips om du ska köpa en ny våg. jag tror att den bästa vågen är en sån gammal hederlig och inte en digital. Min våg är jätte konstig ibland och ajg måste alltid väga mig tre gånger för att se var t jag ligger. Brukar alltid diffa ngt lite och då tar jag det som det stod flera gånger alt det mesta. Sen så måste den stå rak grund så jag måste ställa den på mattan varje gång :S men jag gillar den för att den kan räkan ut fet procenten och så och så kan den visa hur mycket lb man väger vilket är lite kul ;P



Kramen!!

2008-09-20 @ 01:35:56
URL: http://crashingdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0